Právě je 25 kvě 2019 06:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VirtueMart - Nedoručování e-mailů s potvrzením objednávky
PříspěvekNapsal: 30 zář 2014 17:25 
C4 zákazník

Registrován:
30 zář 2014 17:12
Příspěvky:
5
Dobrý den,

potřeboval bych poradit s problémem, který se marně snažím vyřešit. Mám instalaci Joomla 1.5.26 a Virtuemart 1.1.9., která bez problémů funguje několik let. Během posledního půl roku se mi začíná čím dál častěji stávat, že dochází k nedoručování e-mailu s potvrzením objednávky, a to jak na store e-mail, tak na e-mail zákazníka.

Již jsem podnikl následující úpravy, avšak problém stále přetrvává:
- odmazání starých objednávek (cca 6tis)
- kontrola access i error logů
- zapnutí/vypnutí cache
- aktualizace všech pluginů, komponent i modulů na poslední postupné verze
- přes na jiný server v rámci C4 hostingu (z php5.4 na php5.5)

Divné je, že jsem u nedoručování e-mailů nenašel žádné pravidlo. Nemá na to vliv výše objednávky, čas uskutečnění, platební/doručovací metoda, apod.

V mysql v tabulce jos_vm_order_history je všude v poli customer_notified hodnota 1 (jak u objednávek, které odešly, tak u objednávek, které neodešly).

Budu velice rád, pokud by mi bude schopen někdo s tímto problémem poradit, resp. ho úspěšně vyřešit. Pokud bude zapotřebí udělat nějaké analýzy či úpravy, samozřejmě počítám se zaplacením stráveného času.

Díky moc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - Nedoručování e-mailů s potvrzením objednávky
PříspěvekNapsal: 01 říj 2014 17:12 
C4 zákazník

Registrován:
30 zář 2014 17:12
Příspěvky:
5
Viděl jsem, že jste dělali testovací objednávku a potvrzení Vám rovněž nepřišlo. Máte nějaký nápad, na co se zaměřit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - Nedoručování e-mailů s potvrzením objednávky
PříspěvekNapsal: 08 říj 2014 13:52 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
7122
Dobrý den,

to byl pravděpodobně kolega. PHP funkce mail() na Vašich stránkách bez problému funguje. Testoval jsem znovu proces objednávky a email s potvrzením mi také dorazil. Takže emaily nedorazí jen někdy?

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - Nedoručování e-mailů s potvrzením objednávky
PříspěvekNapsal: 08 říj 2014 14:53 
C4 zákazník

Registrován:
30 zář 2014 17:12
Příspěvky:
5
Dobrý den,

je to přesně tak. Nemá to bohužel žádné časové specifikum. Napadá Vás nějaká další varianta, proč k tomu může docházet .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - Nedoručování e-mailů s potvrzením objednávky
PříspěvekNapsal: 08 říj 2014 15:48 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
7122
Dobrý den,

jestli jste zkoušel vytvořit podobnou objednávku - stejné zboží, způsob dopravy a platby, typ zákazníka (registrovaný, bez registrace apod.) - a potvrzení Vám dorazilo, tak je to opravdu divné. Až znovu nastane stejná situace, tak nám na podpora@c4.cz zašlete čas, kdy měl být email odeslán, a také emailovou adresu příjemce. Prozkoumáme logy, jestli na straně serveru došlo k odeslání emailu.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - Nedoručování e-mailů s potvrzením objednávky
PříspěvekNapsal: 08 říj 2014 15:52 
C4 zákazník

Registrován:
30 zář 2014 17:12
Příspěvky:
5
Dobrý den,

toto už jsem s Vašimi kolegy zkoušel. Došli jsme k tomu, že vůbec nevznikne požadavek na odeslání mailu. Procházeli jsme jak error logy, tak logy z mail serveru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - Nedoručování e-mailů s potvrzením objednávky
PříspěvekNapsal: 09 říj 2014 13:07 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
7122
Dobrý den,

v tom případě nezbývá nic jiného, než důkladné testování. Chyba není na straně serveru, ale někde ve zdrojovém kódu. Pro zjištění příčiny si vytvořte kopii stránek, zaznamenávejte proces objednávky do logu a použijte debugování. Pokud na takové testování nemáte znalosti, můžete se obrátit na některého z našich partnerů (příp. vpravo blok Joomla partneři), který se aplikaci VirtueMart zabývá.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - Nedoručování e-mailů s potvrzením objednávky
PříspěvekNapsal: 09 říj 2014 13:08 
C4 zákazník

Registrován:
30 zář 2014 17:12
Příspěvky:
5
ok, díky moc za doporučení. Dám vědět, v čem byla chyba, až se mi ji podaří najít.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
VirtueMart partneři
VirtueMart Hosting
Návody pro C4

© 2009-2019 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz