Dobrý den,
k Vašemu dotazu nám chybí podstatné informace, které by špatné či nefunkční nastavení filtrů objasnily.
Správnou úvahou je zamezení příchozí pošty z celé domény @otravna-domena.cz, chybu či nefunkčnost ale může způsobovat druhá podmínka kterou máte nastavenou, což je podmíněná existence adresáta. V tom případě pokud máte nastavený Doménový koš a spamer pošle balast na neexistující adresu (což je nejobvyklejší, že jde o smyšlené adresy vaší domény) cokoli@název-vaší-domény.cz, je Vám tedy taková zpráva doručena do schránky nastavené v doménovém koši.
Neznáme přesnou hlavičku příchozích e-mailů, takže nemůžeme přesně určit jestli je tomu skutečně tak, ale je to pravděpodobné.
Vzhledem k tomu, že jste stejný dotaz zaslal i na
podpora@c4.cz, dořešíme problém na podpoře.
Budete-li mít, přes veškerou snahu svépomocí vyřešit problém, přetrvávající problémy, můžeme takového spamera (doménu) zařadit, po žádosti, na serverový blacklist.