Dobrý den,
proměnná
{shipping_number} lze použít pouze v emailu
Zásilka na cestě (resp.
in_transit). V aplikaci PrestaShop to funguje následujícím způsobem. Přímo v editaci daného dopravce v sekci
Doručení > Dopravci je na první záložce
Základní nastavení k dispozici pole
URL adresa pro sledování zásilky. Do něj zadáte URL adresu dopravce se znakem
@, který se pak automaticky nahradí sledovacím číslem zásilky. Takže například v případě České pošty bude mít URL adresa tvar:
Kód:
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/@
Po odeslání zboží změníte stav objednávky na
Odeslaná (resp.
Shipped). Až pak budete mít k dispozici sledovací číslo zásilky, tak ho vyplníte v editaci dané objednávky. Po této akci se zákazníkovi automaticky odešle email
Zásilka na cestě. Případně můžete sledovací číslo vyplnit ještě před změnou stavu objednávky na
Odeslaná. A až změníte stav objednávky na
Odeslaná, tak se opět automaticky odešle i email
Zásilka na cestě. V tomto emailu se pomocí proměnné
{followup} zobrazí URL adresa pro sledování zásilky. V URL adrese se automaticky nahradí znak
@ vyplněným sledovacím číslem. Takže například po zadání sledovacího čísla
123456789 se v emailu zobrazí odkaz ve tvaru:
Kód:
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/123456789
Po kliknutí na tento odkaz v emailu dojde k přesměrování přímo na stránku České pošty pro sledování zásilek i s přednastaveným číslem zásilky.
V e-mailu
Zásilka na cestě můžete pomocí proměnné
{shipping_number} zobrazit i samotné sledovací číslo zásilky. Ale pokud byste ho chtěl zobrazit v jiném e-mailu, tak by byla nutná úprava zdrojového kódu aplikace.
Máte-li o úpravu na míru zájem, můžete se vyzkoušet obrátit na některého z
našich partnerů (příp. vpravo blok
PrestaShop partneři), který se aplikaci PrestaShop věnuje. Každopádně stávající proces je plně dostačující a není nutné dělat nějaké změny.