Dobrý den,
chování dopravy zdarma u registrovaného i neregistrovaného zákazníka by mělo být stejné. Pokud je celková částka v košíku větší než částka pro dopravu zdarma, tak v
1. kroku objednávky (košíku/shrnutí) není doprava vidět. A v
5. kroku byste měl vidět dopravu zdarma v každém případě. Ale pokud se vrátíte z
5. kroku na
1. krok objednávky, tak se Vám řádek s dopravou zdarma již zobrazí, protože jste už ve
4. krok objednávky vybral některou z doprav. Jedná o standardní chování aplikace, které je dané podmínkami ve zdrojovém kódu. Takže když není v prvním kroku objednávky definováno ID dopravce a cena za dopravu je nulová, tak se doprava zdarma skryje.
Pokud byste chtěl chování změnit, musel byste v šabloně
themes/default/shopping-cart.tpl upravit řádek:
Kód:
<tr class="cart_total_delivery" style="{if !isset($carrier->id) || is_null($carrier->id)}display:none;{/if}">
na tvar:
Kód:
<tr class="cart_total_delivery">
A pak ještě v souboru
themes/default/js/cart-summary.js změnit tuto část kódu:
Kód:
if (json.carrier.id != null)
$('#total_shipping').html(freeShippingTranslation);
else
$('.cart_total_delivery').hide();
na tvar:
Kód:
$('#total_shipping').html(freeShippingTranslation);
A jelikož se jedná o úpravy v šabloně, tak nezapomeňte v administraci aplikace PrestaShop v sekci
Nástroje > Výkon > Smarty nastavit volbu
Cache pro šablonu na
Překompilovat šablony, pokud byly soubory zaktualizovány (příp.
Vynucená kompilace), následně načíst stránku se změnou a nastavení vrátit zpět.