Právě je 05 srp 2020 09:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: OpenCart 2.0.0 - Chybné odečítaní skladu
PříspěvekNapsal: 02 dub 2015 09:36 
C4 zákazník

Registrován:
27 lis 2013 21:50
Příspěvky:
49
Dobrý den,

zjistili jsme, že se nám občas chybně odečtou položky ze skladu. Může to být, že položka je na objednávce ale odečte se i když objednávka nebyla dokončena?

Prosím o radu..
Děkuji
Ivan Coufal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OpenCart 2.0.0 - Chybné odečítaní skladu
PříspěvekNapsal: 07 dub 2015 14:29 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
7662
Dobrý den,

záleží na tom, v jakém stavu se objednávka nachází. Pokud je ve stavu Pending/Nevyřízená, tak se zboží ze skladu neodečte. Až při změně objednávky na další stav (např. na Processing/Zpracovávaná) dojde k odečtení množství ze skladu. U každého způsobu platby si můžete nastavit, v jakém stavu bude objednávka po dokončení/potvrzení zákazníkem. Stačí přejít v administrace aplikace OpenCart do sekce Rozšíření > Platby, na řádku s platbou kliknout vpravo na tlačítko Upravit a u volby Stav objednávky vybrat požadovaný stav. Takže pokud se jedná třeba o platbu na dobírku, tak stačí přejít do úpravy platby Cash On Delivery a změnit Stav objednávky například na Processing/Zpracovávaná. A pokud zákazník objedná s tímto způsobem platby, objednávce se automaticky nastaví tento stav a rovnou dojde k odečtení množství produktu (příp. produktů) ze skladu.

Jinak pokud zákazník objednávku v obchodě nedokončí/nepotvrdí, tak zboží se ze skladu neodečítá.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OpenCart 2.0.0 - Chybné odečítaní skladu
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2015 12:00 
C4 zákazník

Registrován:
27 lis 2013 21:50
Příspěvky:
49
Dobrý den,
bohužel náš problém se skladovými zasobami porad trva. Nekdy si to odecte ze skladu vice, nez je objednavek...
Dneska se stalo, že to dvakrát prodalo šaty, který jsem měla jen jedny - takže jsme museli vracet platbu. Když jsem se šel podívat do ,,vlastnosti,, těch šatů tak tam bylo -1
Jak je to mozne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OpenCart 2.0.0 - Chybné odečítaní skladu
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2015 17:11 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
7662
Dobrý den,

pokud máte zakázané objednání produktů, které nejsou skladem (tzn. v sekci Systém > Nastavení > Upravit > Vlastnosti výrobku > Sklad máte volbu Objednávat ze skladu na Ne), tak jedinou možnost je, že by objednávka ještě nebyla ve stavu, kdy došlo k odečtení produktu ze skladu. V tomto stavu půjde stejný produkt stále objednat. Ale nevylučuji ani souvislost s Vaší starší verzí aplikace, takže Vám doporučuji provést aktualizaci na poslední verzi aplikace (viz Updating OpenCart). Pokud se bude problém opakovat, tak si vytvořte testovací kopii stránek (např. na subdoméně), na které si odečítání ze skladu důkladně prověříte.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
OpenCart Hosting
Návody pro C4

© 2009-2020 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz