Radek Plašil píše:
Dobrý den,
takže žádná ze záloh Vám tedy nefunguje? Zkoušel jste problém otestovat na čisté instalaci s další jazykovou mutací?
Pro jistotu to všechno naposledy zopakuji.
Měl jsem dvojjazyčný web, který mi až do nedávna bez jakýchkoliv problémů fungoval. Šlo o čistou instalaci Joomla s template Purity III. Obsahoval pár krátkých statických článků (do angličtiny přeložený byl myslím jenom jeden) a plus mínus 10 dvojjazyčných kategorií. Bez možnosti jakékoliv uživatelské interakce (žádné komentáře, hodnocení ani registrace, ...). Každý den jsem kontroloval aktualizace komponent i samotného systému Joomla.
Koncem minulého týdne přestala fungovat anglická část webu (nicméně si nemyslím, že by to byla příčina problémů, ale spíše jejich důsledek).
Než jsem tento problém stačil vyřešit s podporou tohoto fóra (což mi bylo doporučeno na můj mailový dotaz), byla moje databáze bez upozornění smazána kvůli náročnému SELECTu, který omezoval zbývajících 500 zákazníků. SELECT není můj, ale "Core Joomla" a vybírá prvních 12 řádků ze čtyř tabulek obsahujících 38, 19, 1 a 1 řádků.
Mám plné zálohy (Akkeba Backup) webu od srpna až do dne jeho smazání. Zkoušel jsem na hostingu c4.cz obnovovat téměř všechny zálohy - tj. i ty staré, původně stoprocentně fungující (a testoval jsem je jak v HTTP, tak v HTTPS), ale neúspěšně. Ty samé zálohy (tj.
včetně zálohy udělané pár okamžiků před smazáním databáze) obnovené na jiném serveru fungují bez jakéhokoliv problému.
Když jsem na Google hledal jak chybu Joomla (Warning: session_write_close() ... ), tak i vámi zmiňovaný problematický SELECT, vždy jsem se nakonec dobral POUZE k informacím, že problém byl na straně hostingu (změna parametrů), nebo v nedostatku místa na disku (popřípadě v /tmp).
Neříkám, že je to tento případ, ale položil jsem, myslím, úplně jednoduchou otázku -
nedošlo náhodou na hostingu ke změně nějakých parametrů ať už PHP, databáze, OS či disků? Je (pardon - bylo) dostatek místa na mém účtu a v adresáři /tmp? Na to je možno odpovědět velice jednoduše ANO nebo NE. K tomu jste se ale doposud vůbec nevyjádřili.
Místo toho po mně chcete, abych znovu po stopadesátédeváté zkoušel instalovat systém Joomla, ale tentokrát s jinými jazykovými mutacemi (jestli jsem to dobře pochopil), což fungovat může (nebo nemusí), ale vůbec to neřeší můj problém.
Omlouvám se za hořkou, ironickou a těžce frustrovanou odpověď, ale zkuste se vžít do mé situace.
Na webu jsme zveřejnili informace (troufám si říct, že pro náš spolek životně důležité), uspořádali jsme informační kampaň a po pár dnech anglický web přestává fungovat. Zkoušel jsem to marně řešit 2-3 dny sám, pak jsem to nahlásil na c4.cz a místo odpovědi byl web smazán (přičemž ale samozřejmě vůbec nechci říct, že smazání bylo následkem hlášení chyby). V této fázi to bohužel pro náš spolek znamená ostudu, blamáž a "morální" škodu, ze které se budeme horko těžko vyhrabávat.
Na můj rozhořčený mail (mohl jsem o vysvětlení žádat poníženějším způsobem, uznávám) jsem neobdržel vysvětlení, ale seznam "trestných" paragrafů ze smluvních podmínek a hodinových sazeb vašich pracovníků. Což je částečně taky důvod, proč jsem problém přestal řešit mailem, ale přešel jsem na toto fórum.
Takže mi teď někdo, prosím, zkuste odpovědět na moji otázku (nedošlo ke změně konfigurace a je dostatek místa na mém účtu a v /tmp?) a poraďte, jak mám dále postupovat?
Děkuji,
Martin Březa