Právě je 21 čer 2024 22:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Doménový email nejde přidat do gmail
PříspěvekNapsal: 15 úno 2024 23:40 
C4 zákazník

Registrován:
14 úno 2024 16:03
Příspěvky:
5
Dobrý den,
nejde přidat doménový email do gmail, aby šlo odesílat email z gmail.

Mám nastavené jiné doménové emaily konkurenčního webhostingu a úplně bez problému. Využívám několik let. Všude je ale nastaven smtp server daného hostingu, ne např. smtp.domena.com

Pro test jsem smazal doménové emaily od konkurence a přidal do gmail znovu a do minuty přidáno. Email vytvořený u Vás s smtp domény mi prostě nelze přidat. Port: 587, ale vyzkoušeny všechny varianty, ale bez úspěchu. Server nedostupný. Zkontrolujte server a číslo portu.


Přílohy:
Snímek obrazovky 2024-02-15 222424.jpg
Snímek obrazovky 2024-02-15 222424.jpg [ 72.4 KiB | Zobrazeno 538 krát ]
Snímek obrazovky 2024-02-15 222211.jpg
Snímek obrazovky 2024-02-15 222211.jpg [ 36.56 KiB | Zobrazeno 538 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Doménový email nejde přidat do gmail
PříspěvekNapsal: 16 úno 2024 16:20 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
248
Dobrý den,

využívání vlastního účtu v Gmailu je zákazníky poměrně oblíbené. Od počátku února dostáváme od uživatelů zpětnou vazbu, že se jim, stejně jako Vám, nedaří přidat nový účet do Gmailu, zároveň že třeba nějaký starý, který tam mají nadefinovaný naprosto stejně, bez problému funguje. Někteří upozorňují i na nedostupnost propojení účtu pomocí funkce Gmailify, což se nám při simulaci potvrdilo.
Je možné, že jde o nějaký marketingový tah od Google na podporu služeb jako je Workspace, nebo o důsledek zavedení nových únorových restrikcí (https://support.google.com/a/answer/811 ... 15581&rd=1), nebo také to, že k žádné změně nedošlo a vše je důsledkem pouhé souhry okolností.

V našem případě bude vycházet z dostupných možností.

Vaše snaha o nastavení vlastního smtp v Gmailu nyní troskotá na dvou hlavních důvodech;

1.
V rozhraní samotného Gmailu (bez jiných služeb, jako je např. Workspace) máte možnost u vlastního smtp nastavit porty 465 (šifrovaně), 587 (šifrovaně) a 25 (šifrovaně i nešifrovaně). Žádný jiný port nebo nastavení k dispozici nemáte, stejně jako nemáte k dispozici použít smtp Gmail pro svojí e-mailovou adresu mimo vlastní Gmailový účet.

2.
Na našich serverech máme v důsledku masivních útoků a opakovaného zahlcování serverů zahraničním spamem od loňska znemožněno používat na zahraničních IP adresách běžné porty (25, 465, 587) pro odchozí poštu. Povolenou alternativou je port 12345.

Ve Vašem případě jste tedy nyní mezi dvěma póly, kdy na jedné straně Vám Google neumožní nastavit vlastní port 12345 pro odchozí poštu (ze zahraniční IP adresy Googlu který by u nás prošel), na druhé straně u nás na běžném odchozím serveru nemůžete používat u zahraničního spojení Googlem nabízené porty.

Z naší strany Vám můžeme nabídnout vlastní odesílací řešení v podobě služby SMTP2 viz https://www.smtp2.cz, kdy Vám bude odesílání fungovat ze zahraničních IP i přes Googlem podporované porty.

Přiobjednání služby provedete přes autorizovaný požadavek v administračním systému, nebo e-mailem na podpora@c4.cz.

_________________
Antonín Bohunský
Webhosting C4
http://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Doménový email nejde přidat do gmail
PříspěvekNapsal: 16 úno 2024 18:30 
C4 zákazník

Registrován:
14 úno 2024 16:03
Příspěvky:
5
Děkuji za obsáhlou odpověď. Vámi nabízená služba se vyplatí vetší firmě. Platit roční poplatek za možnost odesílání emailu v počtu 3-4 emailů týdně mi přijde nerentabilní. Posílat emaily přes službu Gmail je o pohodlí, že může člověk řešit emaily přes telefon a nepotřebuje další zbytečné aplikace nebo emailové klienty, které stejně nefungují tak, jak by měly. Asi bych příště uvítal, kdybych se tuto informaci někde dočetl před objednáním hostingu, protože u dvou konkurenčních hostingů vše funguje a klientce, co jsem u Vás objednal hosting, jsem možnost odesílání emailu ze služby Gmail slíbil. Už včera to mělo být z mé strany nastavené. No teď tak trochu nevím, jak z této situace ven. Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Doménový email nejde přidat do gmail
PříspěvekNapsal: 19 úno 2024 17:05 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
248
Dobrý den,

chápu Vaší situaci.

Pro koncového uživatele je to otázka zvážení, jestli to zmíněné pohodlí při používání Gmailu i pro osobní doménový e-mail stojí za 40,- Kč měsíčně v podobě SMTP2 (https://www.smtp2.cz), nebo 5,75€ za Google Workspace (https://workspace.google.com/pricing?hl=cs).

_________________
Antonín Bohunský
Webhosting C4
http://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
Email klienti Hosting
Návody pro C4

© 2009-2024 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz