Dobrý den,
jestli k nějakým problémům dochází už během kopírování, tak to samozřejmě může mít vliv i na následnou funkčnost aplikace. Takže je důležité, abyste soubory instalace přenesl bez chyb. Zkuste se ve Vašem FTP klientovi podívat, jaký režim přenosu máte nastavený. Pokud
pasivní, tak ho zkuste změnit na
aktivní, a naopak (viz
Total Commander - FTP klient >
Nadefinování nového připojení). Nebo instalaci pro jistotu zkopírujte postupně po jednotlivých složkách. Budete-li mít s přesunem pořád problémy, tak nám napište na technickou podporu přes
"Formulář na autorizovaný požadavek" v
administrace domény.
Pokud se Vám bílá stránka zobrazí i po bezchybném zkopírování instalace, tak se ihned po zobrazení bílé stránky podívejte do
Error logu webu za posledních pár hodin (dole v
administraci domény). Z chybových hlášení by mělo být patrné, k jakému problému na webu dochází. Případně si můžete dočasně zapnout ladící režim aplikace, a pak se Vám budou související chyby vypisovat přímo na stránkách. Stačí na
FTP serveru v souboru
wp-config.php upravit řádek:
Kód:
define('WP_DEBUG', false);
na tvar:
Kód:
define('WP_DEBUG', true);