Právě je 18 črc 2018 16:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Webmail - Filtrování spamu nefunguje v Thunderbirdu
PříspěvekNapsal: 06 dub 2018 15:14 
C4 zákazník

Registrován:
26 bře 2014 18:52
Příspěvky:
24
Dobrý den,
začal mě obtěžovat intenzívní spam z adres @mail.ru, @list.ru, @bk.ru, @inbox.ru apod. Odesílatel má pokaždé před zavináčem jinou adresu.
Jak se proti tomu nejlépe bránit? Používám e-mailového klienta Thunderbird na několika počítačích a nechci to nastavovat zde.
Nastavil jsem si spamový filtr ve webmailu na přesun do spamu, pokud v adrese odesílatele budou tyto znaky, které jsem uvedl. Ale spam mi chodí v Thunderbirdu do složky Doručené stále.
Prosím o radu.

Děkuji Vaňátko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Webmail - Filtrování spamu nefunguje v Thunderbirdu
PříspěvekNapsal: 06 dub 2018 15:50 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
243
Dobrý den,

pokud jste si nastavil správně filtry ve webmailu, nemělo by se stát, že by Vám jiný lokální klient stahl a zařadil zprávu pomocí protokolu IMAP do jiné složky.
Nemůže se tak stát i proto, protože taková pošta je nejdříve zpracována na našem serveru podle nastavených pravidel a teprve pak si její obraz stahuje a synchronizuje lokální poštovní klient.

Překontrolujte si, prosím, správnost nastavení filtrů oproti poště na kterou poukazujete.

Pokud si nebudete vědět rady, napište nám na podporu (podpora@c4.cz) o jaké konkrétní zprávy jde.

_________________
Antonín Bohunský
Webhosting C4
http://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Webmail - Filtrování spamu nefunguje v Thunderbirdu
PříspěvekNapsal: 13 dub 2018 11:27 
Uživatelský avatar

Registrován:
03 bře 2011 23:21
Příspěvky:
518
Ve filtru zpráv v Thunderbirdu se dá nastavit poměrně složitá podmínka. Zkusil bych přesouvat do koše nebo nevyžádané pošty maily s těmito podmínkami, které platí zároveň (Odpovídající všem pravidlům):

- Od obsahuje .ru
- Předmět obsahuje "pár slov z předmětu, které se v emailech vždy vyskytují"
- Tělo obsahuje "jedno ruské slovo", které se vždy opakuje

Poslední podmínka může být komplikovaná. Texty se často opakují, ale nejsou vždy stejné. Pak by pomohlo mít podmínek více a vždy změnit podmínku pro Tělo.

_________________
GDPR | EET | PDF rozšíření | Money S3 | Pohoda | Služby
Obrázek
https://www.presta-addons.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Webmail - Filtrování spamu nefunguje v Thunderbirdu
PříspěvekNapsal: 13 dub 2018 14:26 
C4 zákazník

Registrován:
26 bře 2014 18:52
Příspěvky:
24
Děkuji.

Problém je ve webovém formuláři. Návod, jak těm spamům zamezit je zde:

https://forum.c4.cz/prestashop-zamezeni-spamu-pres-kontaktni-formular-t8154.html?hilit=rusk%C3%A9


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
Návody pro C4

© 2009-2018 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz