Dobrý den,
zde je kompletní návod pro instalaci zákaznického portálu:
- Na stránce https://www.vtiger.com/open-source-downloads/ si stáhněte Zip balíček s rozšířením Customer portal.
- Balíček rozbalte do nějaké složky (např. instalace).
- Pomocí FTP klienta se přihlaste na server/web s aplikací Vtiger.
- V kořenové složce instalace aplikace Vtiger vytvořte novou složku (např. portal) a z lokálního počítače do ní zkopírujte kompletní obsah rozbaleného balíčku (resp. obsah složky instalace). Po zkopírování by Vám již měla fungovat úvodní stránka zákaznického portálu, stačí do internetové prohlížeče zadat adresu ke složce s portálem (např. http://www.nazev-vasi-domeny.cz/portal). Každopádně ještě je nutné upravit cesty ve dvou souborech.
- Nejdříve ve složce, kam jste nakopíroval portál (např. portal), najděte soubor PortalConfig.php a na řádku:
Kód:
$Server_Path = "";
doplňte mezi uvozovky URL adresu aplikace Vtiger, např.:
Kód:
$Server_Path = "http://www.nazev-vasi-domeny.cz";
Dále na řádku:
Kód:
$Authenticate_Path = "";
doplňte mezi uvozovky URL adresu k portálu (resp. ke složce s nakopírovaným rozšířením), např.:
Kód:
$Authenticate_Path = "http://www.nazev-vasi-domeny.cz/portal";
Pokud budete v portálu používat jiný jazyk než výchozí angličtinu, tak změňte jeho kód na řádku:
Kód:
$default_language = 'en_us';
Samozřejmě jestli jste doinstalovával nějaký další jazyk (např. češtinu), který není standardní součástí, tak je nutné ho doplnit ještě na řádku:
Kód:
$languages = Array('en_us'=>'US English','de_de'=>'DE Deutsch','pt_br'=>'PT Brasil','fr_fr'=>'Francais', 'tr_tr'=>'Turkce Dil Paketi');
- Nyní přejděte do kořenové složky aplikace Vtiger a v souboru config.inc.php najděte řádek:
Kód:
$PORTAL_URL = 'http://vtiger.com/customerportal';
a upravte původní adresu na adresu k Vašemu zákaznickému portálu, např.:
Kód:
$PORTAL_URL = 'http://www.nazev-vasi-domeny.cz/portal';
A to byl poslední krok instalace. V administraci aplikace Vtiger vyzkoušejte vytvořit nový kontakt a povolte mu zákaznický portál (volba
Portal user). Uživateli dorazí na kontaktní email přístupové údaje k zákaznickému portálu (před touto akcí musíte mít v aplikaci nastavený
odchozí server). Nyní stačí ověřit přihlášení uživatele do zákaznického portálu.