Dobrý den, jsem začátečník, hledala jsem to různě ve forech, ale nemohu najít, zda se ve VM 2 dá někde nastavit více emailů pro příjem objednávek. Spravuji web pro někoho a potřebuji, aby dotyčnému chodily emaily s objednávkami a aby zatím chodily i na můj mail. Ale když změním mail v Nastavení obchodu/Další informace (Super User) a tady nastavím mail toho, pro koho obchod spravuji, tak mu maily nechodí (nevím, zda to souvisí, ale jelikož mi to nefungovalo, přiřadila jsem tomuto uživateli skupinu uživatelů manager ve správci uživatelů v joomle).
Dále nevím, jak nastavit, aby mi přišel mail o přijetí objednávky. Nastaveno to mám v pokladně takto, ale chodí jen oznámení na mail tomu, kdo si objedná a mně jako Super Userovi ne. Určitě to mám nastavené špatně, jelikož než jsem to přenastavila, tak to chodilo v pořádku.
Výchozí stav objednávky při vytvoření faktury: Potvrzeno, doručeno
Výchozí stav objednávky k odeslání emailu pro zákazníka: Vyřizuje se, potvrzeno, potvrzení zákazníkovi, zrušeno, vráceno, doručeno
Výchozí stav objednávky k odeslání faktury na email: Doručeno
Děkuji předem za pomoc
|