Právě je 24 dub 2024 11:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 23 čer 2014 13:53 
C4 zákazník

Registrován:
12 čer 2014 21:43
Příspěvky:
35
Dobrý den,
jsem začátečník, hledala jsem to různě ve forech, ale nemohu najít, zda se ve VM 2 dá někde nastavit více emailů pro příjem objednávek. Spravuji web pro někoho a potřebuji, aby dotyčnému chodily emaily s objednávkami a aby zatím chodily i na můj mail. Ale když změním mail v Nastavení obchodu/Další informace (Super User) a tady nastavím mail toho, pro koho obchod spravuji, tak mu maily nechodí (nevím, zda to souvisí, ale jelikož mi to nefungovalo, přiřadila jsem tomuto uživateli skupinu uživatelů manager ve správci uživatelů v joomle).

Dále nevím, jak nastavit, aby mi přišel mail o přijetí objednávky. Nastaveno to mám v pokladně takto, ale chodí jen oznámení na mail tomu, kdo si objedná a mně jako Super Userovi ne. Určitě to mám nastavené špatně, jelikož než jsem to přenastavila, tak to chodilo v pořádku.

Výchozí stav objednávky při vytvoření faktury: Potvrzeno, doručeno

Výchozí stav objednávky k odeslání emailu pro zákazníka: Vyřizuje se, potvrzeno, potvrzení zákazníkovi, zrušeno, vráceno, doručeno

Výchozí stav objednávky k odeslání faktury na email: Doručeno


Děkuji předem za pomoc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 23 čer 2014 14:23 
Uživatelský avatar

Registrován:
25 pro 2010 13:02
Příspěvky:
290
Takže, správci musí být ve dvou skupinách v Joomle, musí být Registered a Super Users, ve VM musí být ve skupině admin. Pokud chcete aby někdo další dostával objednávky, tak mu v Joomle zaškrtněte Dostávat e-maily systému, to by mělo pomoct.