Právě je 22 zář 2021 07:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 23 čer 2014 13:53 
C4 zákazník

Registrován:
12 čer 2014 21:43
Příspěvky:
33
Dobrý den,
jsem začátečník, hledala jsem to různě ve forech, ale nemohu najít, zda se ve VM 2 dá někde nastavit více emailů pro příjem objednávek. Spravuji web pro někoho a potřebuji, aby dotyčnému chodily emaily s objednávkami a aby zatím chodily i na můj mail. Ale když změním mail v Nastavení obchodu/Další informace (Super User) a tady nastavím mail toho, pro koho obchod spravuji, tak mu maily nechodí (nevím, zda to souvisí, ale jelikož mi to nefungovalo, přiřadila jsem tomuto uživateli skupinu uživatelů manager ve správci uživatelů v joomle).

Dále nevím, jak nastavit, aby mi přišel mail o přijetí objednávky. Nastaveno to mám v pokladně takto, ale chodí jen oznámení na mail tomu, kdo si objedná a mně jako Super Userovi ne. Určitě to mám nastavené špatně, jelikož než jsem to přenastavila, tak to chodilo v pořádku.

Výchozí stav objednávky při vytvoření faktury: Potvrzeno, doručeno

Výchozí stav objednávky k odeslání emailu pro zákazníka: Vyřizuje se, potvrzeno, potvrzení zákazníkovi, zrušeno, vráceno, doručeno

Výchozí stav objednávky k odeslání faktury na email: Doručeno


Děkuji předem za pomoc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 23 čer 2014 14:23 
Uživatelský avatar

Registrován:
25 pro 2010 13:02
Příspěvky:
290
Takže, správci musí být ve dvou skupinách v Joomle, musí být Registered a Super Users, ve VM musí být ve skupině admin. Pokud chcete aby někdo další dostával objednávky, tak mu v Joomle zaškrtněte Dostávat e-maily systému, to by mělo pomoct.

V Joomle v Globálním nastavení musí být pro odesílání e-mailů nastaveno SMTP server, pokud to nebude fungovat, tak zkusit PHP mail, přičemž obecně funguje lépe SMTP.

Vytvoření faktury dejte na Vyřizuje se, Odeslání faktury na Potvrzeno, tedy až skladník přijme objednávku, tak objednávající dostane fakturu v pdf.

Výchozí stav objednávky k odeslání emailu pro zákazníka: pouze Vyřizuje se a při změne stavu objednávky VM sám odesílá zákazníkovi info o změně stavu (musí se to povolit v té objednávce nebo v seznamu objednávek).

_________________
Joomla + VirtueMart + cs = eCommerce_cs-CZ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 23 čer 2014 16:17 
C4 zákazník

Registrován:
12 čer 2014 21:43
Příspěvky:
33
Dobrý den,
zadala jsem všechno dle Vašich pokynů, ale teď mi nechodí mail vůbec nikam, ani když změním stav objednávky.
Nevím, co jste myslel tím, že to musím povolit u objednávek. Vždy jen ručně měním stav objednávky, možná ale myslíte něco jiného tím povolením.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 23 čer 2014 16:44 
Uživatelský avatar

Registrován:
25 pro 2010 13:02
Příspěvky:
290
Odchází e-maily z Joomly? Třeba po registraci jako potvrzení?

Povolit ručně myslím to, že je tam zaškrtávací pole pro odeslání potvrzení o změně stavu zákazníkovi.

V administraci VM napíše jestli byly e-maily odeslané v pořádku nebo ne, píše to tedy co? Napíše to nějakou chybovou hlášku?

_________________
Joomla + VirtueMart + cs = eCommerce_cs-CZ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 23 čer 2014 17:13 
C4 zákazník

Registrován:
12 čer 2014 21:43
Příspěvky:
33
Teď se mi odeslalo potvrzení objednávky (stav objednávky doručeno) zákazníkovi, poté co jsem změnila stav objednávky ručně na doručeno a před aktualizací objednávky zaškrtla políčko Informovat zákazníka.

JInak máte na mysli registraci zákazníků ve VM při nákupu zboží? Registraci jsem deaktivovala.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 24 čer 2014 09:19 
Uživatelský avatar

Registrován:
25 pro 2010 13:02
Příspěvky:
290
Takže e-maily jako takové to odesílá a potvrzení o objednávce stále nechodí? Pokud ve správě objednávek tu objednávku odešlete znovu, vypíše to něco?

Ano, tu registraci jsem myslel, mělo by to být že nakupovat mohou i neregistrovaní.

_________________
Joomla + VirtueMart + cs = eCommerce_cs-CZ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 24 čer 2014 09:33 
C4 zákazník

Registrován:
12 čer 2014 21:43
Příspěvky:
33
To, že mohou objednávat i neregistrovaní samozřejmě nastavené mám. Jen to mám teď nastavené tak, že se nedá zaregistrovat, chci to okno pro registraci přesunout časem někam dolů pod objednávací proces, ale to až někdy později.
Maily mi chodili v pořádku do té doby, dokud jsem měla defaultní nastavení od virtuemart. Pak jsem to změnila a potvrzující maily chodily pouze zákazníkovi, ale ne na můj mail jako správce. Poté jsem se ptala na radu Vás a nastavila to dle Vašich pokynů a přestalo chodit potvrzení i zákazníkovi. Pouze přijde mail, když změním stav objednávky na doručeno.
Není tedy nastaveno špatně to odesílání mailů? Dle Vás to mám teď takto.
Výchozí stav objednávky při vytvoření faktury - vyřizuje se
Výchozí stav objednávky k odeslání emailu pro zákazníka - vyřizuje se
Výchozí stav objednávky k odeslání faktury na email - potvrzeno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 24 čer 2014 09:51 
Uživatelský avatar

Registrován:
25 pro 2010 13:02
Příspěvky:
290
A jaký je tedy výchozí stav objednávky? Je to Vyřizuje se? Když teď uděláte objednávku, s jakým stavem bude ve VM? Jinak takhle to nastavuji všude a není s tím problém.

A když tu objednávku odešlete znovu z administrace, co VM napíše?

_________________
Joomla + VirtueMart + cs = eCommerce_cs-CZ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 24 čer 2014 10:06 
C4 zákazník

Registrován:
12 čer 2014 21:43
Příspěvky:
33
Výchozí stav objednávky je Potvrzení zákazníkovi, ale nevím, kde se to dá přenastavit.
A nevím, kde by VM v administraci by měl něco psát při odeslání objednávky, asi jsem mimo.
Myslíte mně do mailu jako Super Userovi? to asi ne, že.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart - více emailů pro odesílání infa o objednávkách
PříspěvekNapsal: 24 čer 2014 10:08 
C4 zákazník

Registrován:
12 čer 2014 21:43
Příspěvky:
33
V nastavení stavu objednávky mám jako číslo 1 vyřizuje se a jako číslo 6 Doručeno, takže to je snad taky správně.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
VirtueMart partneři
VirtueMart Hosting
Návody pro C4

© 2009-2021 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz