Právě je 29 bře 2024 01:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VirtueMart - Nechodí emaily na ověření registrace
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 08:26 

Registrován:
23 kvě 2012 08:04
Příspěvky:
10
Dobrý den,
potřebovala bych poradit :-)
Starám se už skoro rok o e-shop http://www.coloroptik.com.
Registraci máme tak, že zákazník vyplní formulář a mě přijde e-mail na ověření zákazníka.
Minulý týden mi přestali chodit e-maily na ověření registrace.
Vůbec nevím proč, v nastavení jsem nic neměnila.
Můžete mi někdo poradit?
Předem moc děkuji
Katka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart -
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 09:48 
Uživatelský avatar

Registrován:
25 pro 2010 12:02
Příspěvky:
290
Tohle může mít více příčin, počínaje chybou souborů až změnou čehosi na hostingu. Prozatím doporučuji se podívat, jak je nastavené odesílání pošty v Joomle, je to tuším Globální nastavení a tam by mělo být Používat SMTP server.

Pravděpodobnější asi bude, jelikož ten VM máte upravený aby registrační e-mail chodil na jinou adresu než je adresa zákazníka kvůli ověření IČ, že se tato úprava nějak poškodila. Doporučuji tu část obnovit ze zálohy.

Nemohla tam proběhnout aktualizace? VM to tedy sám od sebe nedělá, tak jedině by musel někdo ručně. Jo moment, ten registrační e-mail odesílá sama Joomla a Soeren (tvůrce VM) sám nedoporučuje tento způsob registrace používat. Ale zase když to chodilo... No nic, podíval bych se do toho Globálního nastavení a případně to tam změnil.

Ostatní e-maily (objednávky) chodí?

_________________
Joomla + VirtueMart + cs = eCommerce_cs-CZ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart -
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 10:19 

Registrován:
23 kvě 2012 08:04
Příspěvky:
10
Děkuji za odpověď,
objednávky naštěstí chodí správně.
v globálním nastavení je e-mail nastavený a aktualizace určitě neproběhla.

myslíte že by stačilo nastavit nový e-mail nebo se mám obrátit na hosting jestli tam něco změnili?

ještě mě napadlo, že je to přesně dělané tak, že po registraci přijde prvně e-mail zákazníkovi s odkazem na který musí najet (pro ověření správnosti e-mailu) a potom teprve mi přijde e-mail že se někdo registroval.
tady by nějaká chybka být nemohla?
Děkuji
Katka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart -
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 10:59 
Uživatelský avatar

Registrován:
25 pro 2010 12:02
Příspěvky:
290
V tom Globálním nastavení je jaká metoda odesílání pošty, php třída nebo SMTP server? Ale to by zase nechodili objednávky.

Teď mne ale napadá, že objednávky chodí na e-mail nastavený ve VM a toto chodí jinak, na e-mail nastavený v Joomle a pak ještě u toho daného člověka. Tam by nemohla být chybka?

Hostingem to tedy nebude.

Jak je to tedy udělané? Zákazník dostane ověřovací e-mail, ten vypněte, VM to nemá rád. Pak dostane správce upozornění o nové registraci? A dostane jenom upozornění, nebo s tím něco musí udělat? Pokud jenom upozornění, tak toto je normální odezva Joomly, čili nic tam není upravované. Pak bych si vsadil na špatnou adresu u registrace správce. Určitě ale doporučím tu Joomlu aktualizovat.

Když správce ten upozorňovací e-mail nedostane, jsou tam ti lidi zaregistrovaní?

_________________
Joomla + VirtueMart + cs = eCommerce_cs-CZ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart -
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 11:17 

Registrován:
23 kvě 2012 08:04
Příspěvky:
10
v globálním nastavení je funkce PHP mail
objednávky chodí na email info.... to je v pořádku
registrace na obchod.... ty nechodí

chodí to tak, že zákazník se zaregistruje a přijde mu ověřovací email
a potom by měl přijít email administrátorovi - mě abych si ho prověřila (nyní nechodí)

náš e-shop je pouze pro optiky, tedy zákazník je automaticky zablokován a já ho musím prověřit a ručně odblokovat. tato funkce je pro nás nezbytná.

nyní se zákazník zaregistruje ale jelikož mi nepřijde e-mail k prověření nevím o něm - ON TAM ALE JE ALE ZABLOKOVANÝ a když já o něm nevím neodblokuji ho a to je problém.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart -
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 11:28 
Uživatelský avatar

Registrován:
25 pro 2010 12:02
Příspěvky:
290
Nastavte v Globálním nastavení odesílání přes SMTP server a zkuste si nějakou testovací registraci.

Registrace musí chodit na e-mail nastavený u supersprávce a musí být Dostávat systémové e-maily (nebo tak nějak). Tam je vše v pořádku?

Čili ta registrace je nějaká upravovaná, nebylo by nejsnažší, aby se na to podíval tvůrce té úpravy?

V tom registračním formuláři mi chybí Souhlasím s obchodními podmínkami, to také může dělat problémy.

Teď jsem se zkusil zaregistrovat, tak uvidím. - Hmmm, tak to trvá nějak dlouho, tak nevím.

_________________
Joomla + VirtueMart + cs = eCommerce_cs-CZ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart -
PříspěvekNapsal: 29 led 2013 11:35 

Registrován:
23 kvě 2012 08:04
Příspěvky:
10
mockrát vám děkuji :D
stačilo vyměnit php za smtp a už mi to přišlo

doufám že už to bude v pořádku

JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
VirtueMart partneři
VirtueMart Hosting
Návody pro C4

© 2009-2024 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz