Právě je 20 črc 2017 18:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VirtueMart 3 - Nefunční email potvrzující objednávku
PříspěvekNapsal: 14 zář 2016 11:16 
C4 zákazník

Registrován:
14 zář 2016 11:10
Příspěvky:
2
Dobrý den,

Joomla 3.6.2, Virtuemart 3.0.16

Máme problém s odchozími emaily z našeho eshopu po dokončení objednávky. Pokud v administračním rozhraní Joomly /Global configuration/Server, mail setting (kde je nastaveno PHP) dám odeslat zkušební mail, tak ten přijde. Vrtuemart ale email po potvrzení objednávky nezašle ani nám jako provozovatlei ani tomu, kdo zboží objednává.
Díky za radu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart 3 - Nefunční email potvrzující objednávku
PříspěvekNapsal: 15 zář 2016 12:04 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
6087
Dobrý den,

testoval jsem funkčnost e-mailů na poslední verzi Virtuemart 3.0.16 a bez problému dorazily. A tyto e-maily Vám nefungují od začátku? Neměnil jste nastavení e-mailů v administrace komponenty VirtueMart v sekci "Konfigurace > Konfigurace > E-maily"? Pro jistotu přikládám screenshot s výchozím nastavením:
Příloha:
virtuemart_maily.jpg
virtuemart_maily.jpg [ 243.32 KiB | Zobrazeno 960 krát ]


Pokud změníte stav objednávky na jiný (např. Storno, Vráceno, Odesláno), tak e-maily dorazí?

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart 3 - Nefunční email potvrzující objednávku
PříspěvekNapsal: 15 zář 2016 14:04 
C4 zákazník

Registrován:
14 zář 2016 11:10
Příspěvky:
2
Díky za screenshot, teď možná vidím, kde je problém. V nastavení mailu nemůžu přidat Potvrzení zákazníkovi, virtuemart mi ho vůbec nenabízí. Nevíte kam se poděl a hlavně jak ho tam můžu dostat? Díky moc Mordechai


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: VirtueMart 3 - Nefunční email potvrzující objednávku
PříspěvekNapsal: 15 zář 2016 14:54 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
6087
Dobrý den,

podívejte se v administraci VirtueMartu do sekce "Konfigurace > Stavy objednávek", jestli obsahuje stav "Potvrzení zákazníkovi". Pokud ne, tak ho vytvořte. V horní části stránek klikněte na tlačítko Nový a na stránce vyplňte následující pole:

  • Název stavu objednávky > zadejte COM_VIRTUEMART_ORDER_STATUS_CONFIRMED
  • Stav skladu > vyberte Rezervováno
  • Kód stavu objednávky > zadejte U
  • Popis > nemusíte nic vyplňovat
  • Prodejce > vyberte Vaši firmu

Pak nový stav uložte a zkontrolujte, jestli se vytvořil v seznamu stavů. Měl by se automaticky jmenovat "Potvrzení zákazníkovi".

A následně přejděte do sekce "Konfigurace > Konfigurace > E-maily", kde vyzkoušejte stav "Potvrzení zákazníkovi" přidat.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
VirtueMart partneři

Seznam všech partnerů

VirtueMart Hosting
Návody pro C4

© 2009-2012 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz