Dobrý den,
obecně platí, že pokud tyto hodnoty vyloženě nemáte nadefinované v hlavičce stránky pomocí
Open Graph tagů, tak se standardně pro název webu použije hodnota tagu
title a pro popis hodnota tagu
description. A pro obrázek se Vám nabídne nalezený obrázek (příp. obrázky), který co nejvíce vyhovuje
požadavkům. Bohužel nastavení těchto hodnot aplikace neumožňuje. Pouze pokud používáte modul
Sdílení na sociálních sítích [Social Sharing], tak ten přidává Open Graph tagy na stránku produktu. Takže pokud chcete tyto hodnoty předdefinovat i u jiných stránek, tak byste si je musel buď manuálně přidat do hlavičky stránky (inspirace např.
zde), nebo můžete použít některý z modulů, který je pro to určen.
Zdarma je dostupný např. modul
Facebook Open Graph Module, pomocí kterého můžete nadefinovat výchozí obrázek a případně i jiné obrázky pro stránky s nejnovějšími, nejprodávanějšími a zlevněnými produkty. Na stránce produktu se automaticky nastaví výchozí obrázek produktu. A pro název stránky a popis se použijí stejné hodnoty, které jsou v tagu
title a
description. Pro základní nastavení je tento modul plně dostačující. Ale problém nastává právě na produktové stránce s aktivním modulem
Sdílení na sociálních sítích [Social Sharing], protože pak dochází k duplicitnímu vložení Open Graph tagů. Takže pro odstranění této chyby by byla nutná úprava zdrojového kódu.
A nebo je k dispozici např. placený modul
Prestashop Facebook Open Graph Tags, který navíc umožňuje zadat i výchozí hodnoty pro název a popis stránky. Případně existují i další placené moduly jako
Facebook Open Graph Protocol Module a
Facebook Open Graph Module. Možný konflikt s modulem
Sdílení na sociálních sítích [Social Sharing] si případně ověřte přímo u autora modulu.