Dobrý den,
záloha se vůbec nevytvoří, nebo se vytvoří, ale nejde stáhnout? Vyzkoušejte si na FTP serveru v adresáři
nazev-admin-slozky/backups/ zkontrolovat, zda tam nejsou uložené zálohy. Pokud by tam byly, můžete si je jednoduše překopírovat do počítače a pak na flash disk.
Přechod na nový operační systém by neměl mít žádný vliv na správnou funkčnost vytváření záloh v administraci aplikace PrestaShop.
Provést aktualizaci na nejnovější verzi aplikace není nic složitého, aktualizaci můžete jednoduše provést pomocí modulu
Automatická aktualizace [1-click Upgrade].
Jestli si ale na proces aktualizace netroufáte, můžete se obrátit na některého z
našich partnerů (příp. vpravo blok
PrestaShop partneři), který se aplikaci věnuje.
Je zde ale riziko, že některé moduly, které používáte a šablona nemusí být plně kompatibilní s nejnovější verzí aplikace PrestaShop. Pokud používáte nějaké placené moduly, jejich kompatibilitu s nejnovější verzí si můžete ověřit u tvůrců modulů.
Jestli se Vám nedaří provést zálohu databáze pomocí administrace aplikace PrestaShop, můžete ji také provést manuálně. Stačí se přihlásit do databáze a pomocí
PhpMyAdmin - Export databáze nebo
Adminer - Export databáze databázi vyexportovat.