Právě je 19 dub 2024 15:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: PrestaShop - Úprava objednávky po odeslání zboží
PříspěvekNapsal: 28 lis 2013 11:49 
C4 zákazník

Registrován:
12 říj 2011 20:09
Příspěvky:
175
Dobrý den, jde v administraci upravovat objednávka po odeslání balíčku ?
Zákazník si objednal několik položek s dopravou zdarma nad 1111,- doručení českou poštou. Balíček se vrátil zpět s tím, že je neúplná adresa. Po kontaktování zákazníka se zásilka odesílá znovu, ale přes PPL a zákazník chtěl ještě do zásilky přobjednat 1 prudukt navíc. Jak to upravit v administraci? Potřebovala bych upravit objednávku a to tak, přidat 1 prukt, změnit dopravce na ppl a napočítat dopravu 109,- za opakované doručení. Když se pokouším provést úpravy, vyskočí mně hláška, že nelze přidat produkt k doručené zásilce :roll:
Děkuji za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Úprava objednávky po odeslání zboží
PříspěvekNapsal: 05 pro 2013 12:07 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
8504
Dobrý den,

bohužel pokud je již objednávka doručená, tak ji není možné editovat (kromě manuální úpravy přímo v databázi). Takže nejjednodušším řešením je storno původní objednávky a vytvoření úplně nové.

Samozřejmě existují i rozšířující modulu, které Vám umožní editaci objednávky i v tomto stavu, ale jsou placené. Asi nejpropracovanější je modul Module Orlique - the Order Manager (pro verzi 1.4 zde). Případně se můžete podívat do diskuzního fóra [Free Script] Product multi-edit, Category multi-edit, Order Edit, kde je zdarma dostupný skript.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Úprava objednávky po odeslání zboží
PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 13:45 

Registrován:
05 črc 2011 16:31
Příspěvky:
54
Dobrý den,
měl bych podobný dotaz, ale na verzi 1.5.4.0. V případě, že zákazník zaplatí online kartou, tak lze objednávku editovat, ale pokud zvolí dobírku (většina zákazníků), tak již s objednávkou nic udělat nejde - ubrat, přidat zboží atd. Je nějaké řešení? Třeba zásahem do kódu, nebo nějakým nastavením či modulem? Modul co zde zmiňujete je jen pro 1.4 a skript je nepoužitelný, protože rozhodí počítání DPH a i přes změnu ceny dopravy je zobrazena stále původní částka, tudíž je potom faktura z PS nepoužitelná. Řešilo se to i na prestaforu, ale nijak to nedopadlo, snad jen stornem celé obj a vytvoření nové, což je zase špatně z hlediska emailové komunikace se zákazníkem. Děkuji za rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Úprava objednávky po odeslání zboží
PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 13:49 

Registrován:
05 črc 2011 16:31
Příspěvky:
54
PS.: Modul pro 1.5 je, ale spíše bych chtěl jiné systémové řešení.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Úprava objednávky po odeslání zboží
PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 13:54 
C4 zákazník

Registrován:
12 říj 2011 20:09
Příspěvky:
175
Já to zkoušela vyřešit přímo v databázy a povedla se mi změnit jen cena celkem za objednávku. Produkt jsem se snažila přidat, ale když vše vypíšu, přímo v konkrétní objednávce a dám přidat jako nový řádek, napíše mně to neplatný token, takže taky nic :roll:
Potřebovala bych tam ještě zadat dopravu a produkt, protože teď zase nesedí celková cena s tím co má zákazník v objednávce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Úprava objednávky po odeslání zboží
PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 17:10 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
8504
flooster píše:
PS.: Modul pro 1.5 je, ale spíše bych chtěl jiné systémové řešení.

Dobrý den,

v předchozím příspěvku jsem změnil odkaz na modul pro verzi 1.5. Skripty je samozřejmě nutné otestovat, protože my za jejich funkčnost neručíme. Takže pokud skript vykazuje nějaké chyby, doporučuji se s problémem obrátit přímo na jeho tvůrce.

Řešení na straně systému je možné. Můžete upravit nastavení daného stavu objednávky. Takže pokud je stav po objednání s dobírkou např. Preparation in progress, tak v sekci Objednávky > Stavy objednávek stačí přejít do editace tohoto stavu. Tam pak ponechte zaškrtnutou pouze volbu Poslat e-mail zákazníkovi, když se změní stav objednávky a ostatní volby zrušte. A objednávka při tomto stavu půjde ještě editovat.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Úprava objednávky po odeslání zboží
PříspěvekNapsal: 06 pro 2013 17:51 

Registrován:
05 črc 2011 16:31
Příspěvky:
54
Hurááá, funguje to. Mám prestu nastavenou (ani nevím jak a proč) tak, že nemám při tomto výchozím stavu zaškrtnutý ani email pro zákazníka. Chodí mu automaticky. Odškrtl jsem "Show delivery PDF" a už lez přidávat a upravovat produkty. Škoda, že to nejde i u dopravy. Ale jinak Díky!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Úprava objednávky po odeslání zboží
PříspěvekNapsal: 09 pro 2013 17:34 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
8504
gustka píše:
Já to zkoušela vyřešit přímo v databázy a povedla se mi změnit jen cena celkem za objednávku. Produkt jsem se snažila přidat, ale když vše vypíšu, přímo v konkrétní objednávce a dám přidat jako nový řádek, napíše mně to neplatný token, takže taky nic :roll:
Potřebovala bych tam ještě zadat dopravu a produkt, protože teď zase nesedí celková cena s tím co má zákazník v objednávce.


Dobrý den,

v databázi je potřeba projít všechny tabulky související s objednávkou a v nich provést úpravy. Takže hlavně se jedná o tabulky orders (objednávky), order_carrier (změna dopravy), order_detail (přidání produktu), order_detail_tax (úprava daně objednávky), order_invoice (úprava faktury), order_invoice_payment (úprava platby faktury), order_invoice_tax (úprava daně faktury) a order_payment (úprava způsobu platby).

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Úprava objednávky po odeslání zboží
PříspěvekNapsal: 09 pro 2013 22:17 
C4 zákazník

Registrován:
12 říj 2011 20:09
Příspěvky:
175
Ano, podařilo se mi to vše opravit v databázi. Takže objednávka i po odeslání změněna a správně opravena. Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
PrestaShop partneři

Seznam všech partnerů

PrestaShop Hosting
Návody pro C4

© 2009-2024 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz