Dobrý den, poradili byste mi prosím s následujícími dotazy k SEO?
1) Je z hlediska SEO vhodné dát do přátelského URL kategorií a produktů kromě slov názvu produktu také klíčová slova mého webu?
Tedy že by mé URL produktu nevypadalo takto
http://www.zapokladem.cz/hry/9-150-sloup-v-cechach.html , ale takto
http://www.zapokladem.cz/hry/9-150-hry- ... chach.html Mohlo by mi tohle pomoci k lepší pozici ve vyhledávačích?
2) Je z hlediska SEO (z hlediska pozice ve vyhledávačích) vhodné, vyhodit z přátelské URL ta čísla, která tam PrestaShop při automatickém generování přátelské URL dává? Nebo je to jedno?
3) Existují nějaká doporučení, co bych měl u kategorií a produktů dát do pole Meta titulek, co do pole Meta popis a jak by se to od sebe mělo lišit?
4) Má se do pole Meta titulek dávat nějaký textový popis ve formě věty? Nebo je vhodnější dát tam seznam klíčových slov, odělených vzájemně čárkou?
5) Vylepší, zhorší, nebo nijak neovlivní mé SEO, jestliže do pole Meta titulek nacpu u všech kategorií a produktů nejen klíčová slova, charakterizující obsah konkrétního produktu/kategorie, ale zároveň také vždy stejnou sadu klíčových slov, kterými je charakterizován obsah webu jako takového? Například u hry, která se odehrává v Divoké Šárce by tam tedy bylo nejen Praha, Divoká Šárka, ale taky Výlet, Hra, Poklad. Stejně jako ve všech ostatních stránkách webu.
Předem moc díky za vaše odpovědi.