Dobrý den,
pokud tedy vše probíhá manuálně, tak při nějaké akci musí dojít k chybnému opětovnému naskladnění produktu. Takže bude nejlepší, když si vytvoříte testovací kopii stránek a na ní chování důkladně prověříte, protože na ostrém webu se podobné chyby špatně hledají. Vyzkoušejte si vytvořit novou objednávku a projděte celý proces. A průběžně kontrolujte skladové zásoby produktu. Případně také kontrolujte
Error log webu (dole v
administraci domény) a log aplikace (sekce
Nástroje > Logy). Pokud si na analýzu netroufáte, můžete se obrátit na některého z
našich partnerů (příp. vpravo blok
PrestaShop partneři), který se aplikaci PrestaShop věnuje.
Testoval jsem funkčnost na poslední verzi
1.6.1.19 a stejný problém nenastal. Takže pokud používáte starší verzi aplikace, doporučuji provést aktualizaci.