Alexandra píše:
Nie je to stejný problém. Mne sa znaky zobrazujú dobre, len u tej istej správy z obchodu, či už je to zákaznícky servis, alebo potvrdenie objednávky, alebo iný email, tak ak má zákazník schránku na gmail, tak predmet vyzerá ok, ak má poštu na yahoo, tak je predmet takto zle zobrazený, a to som to ešte zatiaľ neskúšala na iných emailoch, ako to vyzerá.
Dobrý den,
chápu, takže se nejedná o problém emailů zákaznického servisu. V
této diskuzi se řeší stejný problém a vypadá to na chybu služby Yahoo Mail. Takže buď se obraťte na podporu služby Yahoo Mail, nebo zkuste aplikovat úpravu z
tohoto příspěvku. Tzn. v souboru
/classes/Mail.php najděte řádek:
Kód:
$subject = '['.Configuration::get('PS_SHOP_NAME', null, null, $id_shop).'] '.$subject;
a za něj na nový řádek přidejte:
Kód:
$subject = str_replace('=20', '_', mb_encode_mimeheader($subject, 'UTF-8', 'Q', ' '));