Dobrý den,
zdravím všechny a chtěl bych se zde poradit s aktuální potřebou, tak snad mi přidáte vítr do plachet a nasměrujete mě
Aktuálně máme Prestashop 1.7.8.6, provozujeme jednu kamennou pobočku, ze které odesíláme balíky z e-shopu, ale také prodáváme lidem, kteří přijdou na tuto kamennou prodejnu. V Prestashopu máme jeden sklad a vše provádíme z Prestashop administrace, nemáme žádné napojení na ekonomický systém. tzn., že každou objednávku, když přijde klient, zadáváme v Prestashop admistraci, a to buď přímou registrací klienta nebo na tzv. prodejku. Celkem to jde protože je vše tzv. pod nosem a vše umíme uhlídat, ale.....
chceme otevřít druhou kamennou pobočku a s tím souvisí můj dotaz. Jak to vše nastavit, použít nějaký systém (Pohoda, Cybersoft i6, Money nebo jiný)? Protože PS neumí od verze 1.7 více skladů, navíc tato funkce nikdy nebyla dotáhnutá do konce a bylo tam mnoho chyb.
Co potřebujeme:
- potřebujeme dva oddělené sklady, třeba sklad_1 a sklad_2
- každá pobočka musí mít možnost nahlížet do druhého skladu, ale nesmí jej editovat, upisovat počty, omylem smazat produkt, apod.
- chci mít možnost posílání zboží mezi pobočkami z obou skladů - interní převody zboží mezi pobočkami
- na e-shopu musí jít u položek vidět na kterém skladě se nachází, jaký je počet zboží, varianty.
- posílat eshopové objednávky (balíky) z jedné pobočky (majoritní)? nebo mít možnost posílat z obou poboček?
- zaměstnanci poboček musí mít omezená práva pro jednotlivé sklady a funkce, abych zamezil možností omylů lidského faktoru atd.
- oddělené pokladny pro hotovost
- samozřejmě vše mít možnost ošetřit právy pro jednotlivé pobočky, lidi.
- mít možnost provádět denní kontrolu hotovostních pokladen - tzv. výčetky
a určitě budu zjišťovat další potřeby.
Než bychom investovali čas a peníze do pobočky, tak bych potřeboval mít vyřešené komplet nastavení, systém apod.
Umíte mi poradit, je na tohle tady třeba nějaký specialista? Nebo řešil toto už někdo?
Děkuji
Tomáš Mohila