Dobrý den,
ano, po odeslání objednávky má dojít k vyprázdnění košíku. Neuvedl jste, jako verzi aplikace PrestaShop používáte, ale podle vzhledu šablony se bude jednat o verzi 1.6.x.x. U této verze způsobovaly různé problémy s objednávkou stejné SEO adresy pro jednostránkový a vícestránkový proces objednávky, takže můžete zkusit provést úpravu dle
tohoto návodu.
Případně by sem mohlo jednat o problém starší verze aplikace. Pokud nepoužíváte aktuálně poslední verzi
1.6.1.15, doporučuji provést aktualizaci.
Nebo máte v databázi chybná data. Zkuste prověřit tabulky související s objednávkami, jestli neobsahují nějaké záznamy navíc.
Chybu by také mohly způsobit nestandardní úpravy nebo moduly. Pokud nějaké používáte, zkuste je odstranit/deaktivovat.
Další možností je prozkoumat po dokončení objednávky
Error log webu za posledních pár hodin (dole v
administraci domény), jestli obsahuje nějaká chybová hlášení.
Také můžete v aplikaci zaktivovat ladící režim. Stačí v souboru
/config/defines.inc.php upravit řádek:
Kód:
define('_PS_MODE_DEV_', false);
na tvar:
Kód:
define('_PS_MODE_DEV_', true);
Pak se budou případné chyby vypisovat přímo na webu. Po odstranění problému nezapomeňte řádek vrátit do původního tvaru.
Možností je tedy několik. Pokud na analýzu nemáte znalosti, můžete se obrátit na některého z
našich partnerů (příp. vpravo blok
PrestaShop partneři), který se aplikaci věnuje.