Dobrý den, pořád bojuju se stejným problémem, nemohla jsem přijít na to čím to je, že zákazníci potvrdí objednávku s poštovným nula, i když tvrdí, že vybírali např. poštu+dobírku, nebo poštu+bankovní převod, a při testování jsem na to přišla - vyberu zboží, vyberu např. poštu + bankovní převod (50 Kč), dám potvrdit způsob platby, na poslední stránce ale nedám potvrdit objednávku, ale vrátím se tlačítkem další způsoby platby, překliknu na osobní odběr, tak v obsahu košíku poštovné 50 kč zůstane, ale nabízený způsob platby u osobního odběru je najednou bankovní převod a na poslední stránce, kde je potvrdit objednávku, už poštovné není

takže nakonec nevím, jaký způsob dobravy zákazník vlastně chtěl a navíc má poštovné zdarma. Jsem z toho dost nešťastná a prosím o radu, jak tomu zamezit (kromě aktualizace na verzi 1.6), to teď před Vánoci určitě nezvládnu

díky moc, Jana
http://www.nanomoda.cz