Právě je 14 srp 2018 23:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: PrestaShop - Follow-up podmínky
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2018 16:17 
C4 zákazník

Registrován:
05 lis 2015 21:12
Příspěvky:
41
Ahoj,
nevíte někdo, jak přesně funguje modul Foolow-up? Chtěl bych zákazníkům, kteří uskutečnili na e-shopu nákup posílat jako odměnu slevu pro nákup příští. Nastavil jsem toto ve modulu, ale slevy se negenerují.
Mám za to, že se sleva generuje ve chvíli, kdy je stavem objednávka označena jako dokončená. Jelikož chci posílat slevu až ve chvíli, kdy zákazník skutečně zboží vyzvedne přepravcem a ne ve chvíli, kdy je mu odeslána (defaultní nastavení stavu), nastavil jsem dokončení objednávky ve stavu ODESLÁNO. Dle mého by se tímto měla objednávka uzavřít a dojít k vygenerování slevového kupónu. Bohužel nějak k vygenerování nedojde.
Nevíte proč?
Napadá mě, jestli generování slevového kupónu není opodmínkované ještě něčím jiným.

RJ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Follow-up podmínky
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 10:39 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
6723
Dobrý den,

ano, přesně tak, objednávka musí být označena jako dokončená. Pak byste měl v konfiguraci modulu v části ZNOVU OBJEDNÁNÍ vidět v modrém pruhu, kolik emailů čeká na odeslání.

V konfiguraci modulu v části INFORMACE pak naleznete URL adresu, pomocí které dojde k odeslání čekajících mailů. Adresa má tvar např.:
Kód:
http://www.nazev-vasi-domeny/modules/followup/cron.php?secure_key=TAJNYKOD
Adresu můžete spouštět buď manuálně zobrazením v internetovém prohlížeči, nebo si v administraci domény v sekci "Správa cronů" nastavte automatické spouštění adresy pomocí cronu.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Follow-up podmínky
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 14:02 
C4 zákazník

Registrován:
05 lis 2015 21:12
Příspěvky:
41
Dobrý den,

mám problém v tom, že ten slevový kupón se vygeneruje jen někomu navzdory tom, že je objednávka ve stavu vyřešených. Přemýšlel jsem, jestli nemusí být zák. např přihlášený k odběru newsletteru, nebo jestli není podmínkou mít zák. účet, ale vypadá to, že toto nemá na generování slevového kupónu vliv. Jednoduše někdo slevu dostane a někdo ne a já netuším proč - je to chyba modulu nebo mezi klávesnicí a židlí?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - Follow-up podmínky
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 15:04 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
6723
Dobrý den,

zákazník musí být zaregistrovaný, aby obdržel slevový kupón za další nákup. Takže možná se kupón neodeslal pouze neregistrovaným zákazníkům.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
PrestaShop partneři

Seznam všech partnerů

PrestaShop Hosting
Návody pro C4

© 2009-2018 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz