Dobrý den,
místo obsahu Error logu jste vložili obsah Access logu. Takže doporučuji prozkoumat
Error log webu (dole v
administraci domény). Z chybových hlášení by mělo být patrné, k jakému problému při dokončení objednávky dochází.
Případně můžete zkusit v aplikaci PrestaShop zapnout ladící režim. Stačí na
FTP serveru v souboru
/config/defines.inc.php upravit řádek:
Kód:
define('_PS_MODE_DEV_', false);
na tvar:
Kód:
define('_PS_MODE_DEV_', true);
Pak by se Vám měla při dokončení objednávky vypsat chyba přímo na webu. Po vyřešení problému nezapomeňte řádek vrátit do původního tvaru.
Pokud si s chybou nebudete vědět rady, můžete se obrátit na některého z našich partnerů (příp. vpravo blok
PrestaShop partneři), který se aplikaci PrestaShop věnuje.