Dobrý den,
přejdete v administraci aplikace do sekce
"ROZŠÍŘENÍ > Mezinárodní > Lokalizace > Jazyky", kde uvidíte seznam jazyků. A nyní buď můžete češtinu smazat, takže kompletní web (tedy i administrace) bude v angličtině. A nebo pokud chcete češtinu ponechat pro administraci, tak ji bude potřeba smazat a znovu přidat, aby byla v pořadí až za angličtinou. To provedete následovně:
- V administraci aplikace klikněte vpravo nahoře na ikonu profilu a přejděte na "Váš profil".
- Změňte u pole Jazyk češtinu na angličtinu a uložte změnu. Prostředí administrace nyní bude v angličtině.
- V levé menu přejděte do sekce "IMPROVE > International > Localization > Languages" a v seznamu smažte český jazyk.
- Pak v sekci "IMPROVE > International > Localization > Localization" přejděte do části "Import a localization pack". V seznamu vyberte "Czech republic" a klikněte na Import.
- V horním menu přejděte do sekce Languages, kde byste měl nově vidět češtinu za angličtinou. Takže češtinu deaktivujte, aby nebyla dostupná v obchodě.
- A opět v pravé horní části stránky klikněte na ikonu profilu a na "Your profile". U pole Language si změňte angličtinu na češtinu a uložte změnu. Administrace nyní bude zase v češtině.
Nyní se Vám budou při duplikaci produktů brát texty z anglického jazyka, takže již nebude docházet k problému s názvy produktů.