Dobrý den,
děkuji za odpověď - rozumím. Potřeboval bych tedy poradit, jak řešit problém dle následující scény: Prodávám (vše v režimu B2B) tento sortiment: naftové motory, benzínové motory, převodovky, turbodmychadla. Zákazníky si rozdělím do zákaznických skupin dle uvedeného sortimentu (naftové motory, benzínové motory, převodovky, turbodmychadla) U každého produktu v dané komoditě budu mít speciální slevu pro všechny zákazníky (např. 10%) a slevu (např. 20%) pro zákazníka, který má v uvedeném sortimentu větší odběry. Některý zákazník ale může mít vyšší odběry ve více komoditách (např. převodovky, turbodmychadla). Jak docílím toho, aby uvedený zákazník získal slevu 20% v obou těchto komoditách? - pokud jej pouze zařadím do obou skupin, jedna z nich bude výchozí a ve druhé už se sleva neprojeví.
Děkuji za odpověď, M.K.
|