Dobrý den,
pokud Vám funguje testovací e-mail, tak by měly i ostatní. A jedná se tedy o problém pouze těchto dvou e-mailů? Dorazí Vám e-mail například z kontaktního formuláře, nebo pokud z editace objednávky znovu pošlete e-mail s aktuálním stavem? Pokud ano, tak bude problém souviset pouze s objednávkovým procesem, resp. dokončením objednávky, při kterém se tyto e-maily posílají. Takže jestli Vám e-maily fungovaly, tak muselo v objednávce dojít k nějaké změně. Příčinou může být nějaký modul nebo úprava zdrojového kódu na míru.
Můžete případně zkusit zaktivovat ladící režim aplikace, jestli se Vám při dokončení objednávky nezobrazí nějaké chybové hlášení. Stačí na
FTP serveru v souboru
config/defines.inc.php najít tento řádek:
Kód:
define('_PS_MODE_DEV_', false);
a upravit na tvar:
Kód:
define('_PS_MODE_DEV_', true);
Také po dokončení objednávky prozkoumejte chybová hlášení v
Error logu webu (v
administraci domény v sekci
"Statistiky a logy").