Dobrý den,
dovolte mi popsat můj problém: Chtěla jsem otestovat nástroj Prestashop Store Manager od eMagicOne. Skoro den jsem se trápila s nastavením, pak jsem zjistila, že se nemohu k databázi připojit kvůli tomu, že moje IP adresa nemá povolený přímý přístup. OK, požádala jsem a voila! fungovalo to.
Pak jsem se přesunula z práce domů, kde připojení opět nefungovalo - jasně, jsem na jiné IP adrese, nemůže to fungovat. Požádám si ještě o povolení přístupu mé domácí IP adresy a bude to v pohodě, řekla jsem si. Jenže chyba lávky! Nemůžu se s e-shopem propojit žádným možným způsobem a hlásí mi to chybu, že není možné připojit se k databázi. Po bližší diagnostice je zřejmé, že se připojuju buď přes nesprávný port (3306) nebo je problém někde jinde.
Nevím, však kde - všechno jsem překontrolovala už mockrát, přístup mám, jméno, uživatel i heslo do databáze správné...v práci to fungovalo, doma ne...jsem v koncích. Již jsem se s žádostí o radu obrátila i přímo na podporu nástroje, ale něco mi říká, že chyba bude spíš někde v nastavení někde na serveru. třeba máte podobnou zkušenost a dokážete mi poradit.
Děkuji za reakci
Michaela K.
|