Dobrý den,
pokud je objednávky ve stavu, kdy je považována za dokončenou a zaplacenou (např. stav "Probíhá příprava"), tak už nelze měnu změnit. Takže celou objednávku zrušte a buď požádejte zákazníka, aby objednávku vytvořil znovu ve správně měně, nebo můžete novou objednávku vytvořit sám (standardně v sekci Objednávky tlačítko "Přidat novou objednávku").
Pokud byste chtěl mít příště možnost změnit měnu ještě při tomto stavu objednávky, tak v sekci "Objednávky > Stavy objednávek" stačí přejít do editace daného stavu a zrušit zaškrtnutí voleb "Považovat příslušnou objednávku za dokončenou." a "Nastavit objednávku jako zaplacenou.". Stejným způsobem si můžete změnit chování i u jiných stavů objednávek, nebo si podle potřeby upravit další nastavení, která jsou v editaci stavů dostupná. Takže ve finále může být objednávka považována za vyřízenou a zaplacenou třeba až při stavu Dodáno.
_________________ Radek Plašil Webhosting C4 https://www.c4.cz/
|