Dobrý den, potřeboval bych poradit s nastavením
Stavy objednávekMoje reálná situace.
ODESLÁNO - stav, kdy je v podstatě zboží odeslané a zakázka uzavřena. Tohle mi taky vygeneruje ten graf prodeje.
Nastavil jsem si z důvodu mých osobních evidencí ( účetnictví ) další stavy co následují.
UKONČENO - stav, který je po odeslání a objednávka připravena k UZAVŘENO
UZAVŘENO - konečná stav, kdy je zakázka uzavřena a zboží zaúčtované v účetnictví.
Jelikož se stává, že je zboží
ODESLANÉ v jednom měsíci a
UZAVŘENÉ v měsíci druhém ( účetně samozřejmě v tom prvním měsíci.) přepíše mi nový stav jak datum DL tak i graf prodeje v daschbordu a dělá mi to tak bordel v systému.
Otázka tedy zní: " Jak nastavit ty dva konečné stavy
UKONČENO a
UZAVŘENo tak, aby všechny data zůstaly v termínu označení stavu
ODESLÁNO ?
Považovat příslušnou objednávku za dokončenou.
Povolit zákazníkovi stáhnout a zobrazit PDF verzi faktury.
Skrýt tento stav objednávky pro zákazníka.
Poslat e-mail zákazníkovi, když se změní stav objednávky
Připojit k E-mailu fakturu ve formátu PDF.
Připojit k E-mailu dodací list ve formátu PDF.
Nastavit objednávku jako odeslanou.
Nastavit objednávku jako zaplacenou.
Zobrazit PDF dodacího listu.
Děkuji za případnou pomoc