Dobrý den,
do pole
"Název Meta Tagu" zadejte název stránky (příp. produktu), hodnota se použije pro název/titulek stránky (viz
Titulek stránky). Do pole
"Popis meta tagu" zadejte stručný popis stránky nebo produktu (viz
Popisek = description pro vyhledávače). A do pole
Tagy se zadávají klíčová slova (oddělená čárkou), která souvisí s obsahem stránky (viz
Klíčová slova). V dnešní době se klíčová slova již nepoužívají a nejdůležitější vyhledávače jako Google a Seznam je ignorují. Ale přímo na stránkách obchodu je lze využít jako štítky pro další kategorizaci/třídění produktů. Takže budete nabízet třeba produkty
Hruška,
Jablko,
Mrkev a
Cibule. Produktům
Hruška a
Jablko nastavíte tag
ovoce a produktům
Mrkev a
Cibule tag
zelenina. Na stránce produktu se pak zobrazí odpovídající tag (příp. více tagů) a po kliknutí na jeho název se vypíše seznam všech produktů, které mají tento tag nastavený. Tag se také zohlední při vyhledávání produktů. Počet tagů není nijak omezen, takže každému produktu jich můžete nastavit kolik chcete. A případně lze seznam tagů zobrazit třeba v levém/pravém sloupci (např. pomocí modulu
BP Tag Cloud Free).
PS: Příště, prosím, uveďte do předmětu tématu vyloženě číslo verze aplikace místo "aktuální". Protože pokud bude některý z uživatelů fóra hledat řešení pro danou verzi aplikace, tak z textu "aktuální" verzi nezjistí.