Dobrý den,
ve Webmailu si nastavujete globální chování dané e-mailové schránky, tedy nastavujete tam pravidla pošty u daného poštovního účtu (následně platící pro všechny poštovní klienty bez rozdílu).
Pokud si na Webmailu nastavíte nějaké pravidlo ve filtrech a přesto v lokálních klientech nefunguje, znamená to nějakou závadu buď v individuálním nastavení DNS (např MX míří jinam, nebo je máte u jiného poskytovatele a nedokonale míří k nám), nebo ve špatně nastaveném filtru (překlep v podmínce, předmětu nebo chybějící podmínku).
Napište nám, prosím, na podporu (
podpora@c4.cz) konkrétní příklad Vámi uváděné zprávy která se chová jinak než podle představ a Vašeho nastavení a my překontrolujeme technický stav záležitosti.
V současné době připravujeme novou verzi webmailu , kde budou i rozšířenější možnosti stávajících filtrů.