Právě je 25 kvě 2012 03:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zkušenosti s elektronickými obchody
PříspěvekNapsal: 13 říj 2011 19:54 

Dobrý den, prosím poraďte mi, napište svůj názor. Začínám a nevím jaký si vybrat el.obchod. Rozhoduji se mezi Prestashopem a VirtueMartem. Kdo máte zkušenosti...? Jde mi samozdřejmě o funkčnost shopu, ale zároveň jednoduchou admin. zkoušela jsem samozdřejmě demo, ale např. čeština u presty...,takže přemýšlím, že VirtueMart by mohl být jednoduší na ovládání, ale zase jestli netratí někde jinde, tak prosím napište kdo máte zkušenosti, už v tom ležím pěkně dlouho a v hlavě z toho mám čím dál tím větší guláš. A prosím omluvte mě, ale jsem laik a chtěla bych slzšet názor zkušených. Děkuji všem za odpověď ;)

Předmět příspěvku: Re: Zkušenosti s elektronickými obchody
PříspěvekNapsal: 07 lis 2011 10:43 

Dobrý den.

Vím, že jste se už rozhodla, ale odpovím případně pro ostatní s podobným dotazem.

Osobní zkušenosti s žádným z nich nemám, ale zdá se, že PrestaShop je poročilejší a z OpenSource aplikací bude asi nejoblíbenější. Navíc VirtueMart je rozšíření redakčního systému Joomla, což už samo o sobě může zmenat sice určité výhody (např. snazší zahájení práce s obchodem, pokud znáte Joomlu), ale i nevýhody a ty jsou většinou závažnějšího ražení a nesnadno se obchází (např. že joomla je primárně navržena jako redakční systém a VirtuMart - jakkoli zdařilý - bude téměř jistě mít určitá omezení, daná jiným primárním zaměřením Joomly).
Další vysvětlení už podal pan Plašil zde.

Konkrétní uživatelské srovnání uvedených dvou systémů je například zde, další zdroje lze snadno vygooglit.