Právě je 19 dub 2024 20:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: WordPress - Spamové e-maily "Mail delivery failed"
PříspěvekNapsal: 19 lis 2020 18:55 
C4 zákazník

Registrován:
09 říj 2018 21:41
Příspěvky:
60
Dobrý den,
mam tu zrejme nemalý problem na serveru balbex.cz

dva dny mi chodí spamove emaily, reps.: Mail delivery failed: returning message to sender
https://prnt.sc/vmb4tc
https://prnt.sc/vmb65d
Je jich tu opravdu hodne.
Tento web byl nedavno zavirovan, a tak mam obavu, aby se toto neopakovalo.
Udelal jsem WP upldate, stejne tak pluginy co jsem mohl.

Mužete se mi prosim podivat, jestli se na serveru deje neco nekaleho, pripadne co se muže proti tomu z vasi nebo nasi strany udelat.
Diky moc.
Pekný den.
Lukas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: WordPress - Spamové e-maily "Mail delivery failed"
PříspěvekNapsal: 20 lis 2020 11:47 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
8504
Dobrý den,

jedná se o typické e-maily, které se vracejí při zneužití e-mailové schránky nebo aplikace - viz Přichází mnoho e-mailů Mail Delivery System.

Jelikož byl Váš web nedávno napaden, tak se Vám ho pravděpodobně nepodařilo odvirovat. Pokud útočník vložil na Váš web nežádoucí skript, je potřeba ho odstranit - viz Zavirovaný / hacknutý web. Pouhá aktualizace aplikace a pluginů problém nevyřeší.

V e-mailových zprávách o nedoručení je vždy uveden původní čas odeslání e-mailu, takže zkuste v Access logu (v administraci domény v sekci "Statistiky a logy") prozkoumat podezřelé přístupy na web, ke kterým docházelo v čase odeslání e-mailů.

Případně pokud si na analýzu problému netroufáte, můžete se zkusit obrátit na některého z našich partnerů.

PS: Prosím vkládejte obrázky jako přílohy k příspěvku, protože odkazy na jiné stránky nemusí být časem funkční. Již jsem Vás o to žádal.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: WordPress - Spamové e-maily "Mail delivery failed"
PříspěvekNapsal: 20 lis 2020 19:40 
C4 zákazník

Registrován:
09 říj 2018 21:41
Příspěvky:
60
Dobrý den,
zkusil jsem vložit radek do dns, to ale evidentne nepomohlo a stale mi chodí každou hodinu desítky notifikací.
Sice se v emailech objevuje www.balbex.cz, ale chodí to na muj email kouekmusic@seznam.cz
Nevim jestli jeto notifikace z webu balbex.cz, nebo je napadený muj email.
L.

Jeden z emailů:


Your message to wolfgang.kuzel@edvg.at couldn't be delivered.
wolfgang.kuzel wasn't found at edvg.at.
kousekmusic Office 365 wolfgang.kuzel
Action Required Recipient

Unknown To address

How to Fix It
The address may be misspelled or may not exist. Try one or more of the following:

Send the message again following these steps: In Outlook, open this non-delivery report (NDR) and choose Send Again from the Report ribbon. In Outlook on the web, select this NDR, then select the link "To send this message again, click here." Then delete and retype the entire recipient address. If prompted with an Auto-Complete List suggestion don't select it. After typing the complete address, click Send.
Contact the recipient (by phone, for example) to check that the address exists and is correct.
The recipient may have set up email forwarding to an incorrect address. Ask them to check that any forwarding they've set up is working correctly.
Clear the recipient Auto-Complete List in Outlook or Outlook on the web by following the steps in this article: Fix email delivery issues for error code 5.1.10 in Office 365, and then send the message again. Retype the entire recipient address before selecting Send.

If the problem continues, forward this message to your email admin. If you're an email admin, refer to the More Info for Email Admins section below.

Was this helpful? Send feedback to Microsoft.

More Info for Email Admins
Status code: 550 5.1.10

This error occurs because the sender sent a message to an email address hosted by Office 365 but the address is incorrect or doesn't exist at the destination domain. The error is reported by the recipient domain's email server, but most often it must be fixed by the person who sent the message. If the steps in the How to Fix It section above don't fix the problem, and you're the email admin for the recipient, try one or more of the following:

The email address exists and is correct - Confirm that the recipient address exists, is correct, and is accepting messages.

Synchronize your directories - If you have a hybrid environment and are using directory synchronization make sure the recipient's email address is synced correctly in both Office 365 and in your on-premises directory.

Errant forwarding rule - Check for forwarding rules that aren't behaving as expected. Forwarding can be set up by an admin via mail flow rules or mailbox forwarding address settings, or by the recipient via the Inbox Rules feature.

Recipient has a valid license - Make sure the recipient has an Office 365 license assigned to them. The recipient's email admin can use the Office 365 admin center to assign a license (Users > Active Users > select the recipient > Assigned License > Edit).

Mail flow settings and MX records are not correct - Misconfigured mail flow or MX record settings can cause this error. Check your Office 365 mail flow settings to make sure your domain and any mail flow connectors are set up correctly. Also, work with your domain registrar to make sure the MX records for your domain are configured correctly.

For more information and additional tips to fix this issue, see Fix email delivery issues for error code 5.1.10 in Office 365.

Original Message Details
Created Date: 11/20/2020 5:18:56 PM
Sender Address: kousekmusic@seznam.cz
Recipient Address: wolfgang.kuzel@edvg.at
Subject: Wichtige Nachricht

Error Details
Reported error: 550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient wolfgang.kuzel@edvg.at not found by SMTP address lookup
DSN generated by: DB6PR0201MB2182.eurprd02.prod.outlook.com

Message Hops
HOP TIME (UTC) FROM TO WITH RELAY TIME
1 11/20/2020
5:19:05 PM localhost www25 esmtp (Exim 4.94) (envelope-from <kousekmusic@seznam.cz>) 9 sec
2 11/20/2020
5:19:05 PM www25-2.skok.cz VE1EUR02FT052.mail.protection.outlook.com Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) *
3 11/20/2020
5:19:06 PM VE1EUR02FT052.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com AM5PR0101CA0035.outlook.office365.com Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) 1 sec
4 11/20/2020
5:19:06 PM AM5PR0101CA0035.eurprd01.prod.exchangelabs.com DB6PR0201MB2182.eurprd02.prod.outlook.com Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) *

Original Message Headers

Received: from AM5PR0101CA0035.eurprd01.prod.exchangelabs.com
(2603:10a6:206:16::48) by DB6PR0201MB2182.eurprd02.prod.outlook.com
(2603:10a6:4:44::17) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.3564.28; Fri, 20 Nov
2020 17:19:06 +0000
Received: from VE1EUR02FT052.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com
(2603:10a6:206:16:cafe::b5) by AM5PR0101CA0035.outlook.office365.com
(2603:10a6:206:16::48) with Microsoft SMTP Server (version=TLS1_2,
cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id 15.20.3589.20 via Frontend
Transport; Fri, 20 Nov 2020 17:19:06 +0000
Authentication-Results: spf=neutral (sender IP is 77.78.76.207)
smtp.mailfrom=seznam.cz; edvg.at; dkim=none (message not signed)
header.d=none;edvg.at; dmarc=none action=none header.from=www.balbex.cz;
Received-SPF: Neutral (protection.outlook.com: 77.78.76.207 is neither
permitted nor denied by domain of seznam.cz)
Received: from www25-2.skok.cz (77.78.76.207) by
VE1EUR02FT052.mail.protection.outlook.com (10.152.13.146) with Microsoft SMTP
Server (version=TLS1_2, cipher=TLS_ECDHE_RSA_WITH_AES_256_GCM_SHA384) id
15.20.3589.20 via Frontend Transport; Fri, 20 Nov 2020 17:19:05 +0000
Received: from localhost ([127.0.0.1] ident=exim)
by www25 with esmtp (Exim 4.94)
(envelope-from <kousekmusic@seznam.cz>)
id 1kgA3k-0005wj-Rl
for wolfgang.kuzel@edvg.at; Fri, 20 Nov 2020 18:19:05 +0100
To: wolfgang.kuzel@edvg.at
Subject: Wichtige Nachricht
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;boundary=0853ee57e79f763661a3720d73292944
From: easybank <easybank@www.balbex.cz>
Reply-To: easybank@www.balbex.cz
Message-ID: <E1kgA3k-0005wY-QJ@www25>
Date: Fri, 20 Nov 2020 18:18:56 +0100
Return-Path: kousekmusic@seznam.cz
X-EOPAttributedMessage: 0
X-EOPTenantAttributedMessage: 2cf302d5-52ef-43e6-bc29-f58305e7d1cf:0
X-MS-PublicTrafficType: Email
X-MS-Office365-Filtering-Correlation-Id: 6ca6db69-171c-4542-7c62-08d88d786261
X-MS-TrafficTypeDiagnostic: DB6PR0201MB2182:


---------- Původní e-mail ----------
Od: easybank <easybank@www.balbex.cz>
Komu: wolfgang.kuzel@edvg.at
Datum: 20. 11. 2020 18:18:56
Předmět: Wichtige Nachricht


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: WordPress - Spamové e-maily "Mail delivery failed"
PříspěvekNapsal: 20 lis 2020 19:58 
C4 zákazník

Registrován:
09 říj 2018 21:41
Příspěvky:
60
Zde v rychlosti link (omlouvám se) na email který s Balbex nic nema:
https://prnt.sc/vmzrcc

Vetsina ale ano.

L.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: WordPress - Spamové e-maily "Mail delivery failed"
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 11:05 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
8504
Dobrý den,

již jsem Vám psal, že problém bude v napadeném webu. A také jsem uvedl postup:

Radek Plašil píše:
Jelikož byl Váš web nedávno napaden, tak se Vám ho pravděpodobně nepodařilo odvirovat. Pokud útočník vložil na Váš web nežádoucí skript, je potřeba ho odstranit - viz Zavirovaný / hacknutý web. Pouhá aktualizace aplikace a pluginů problém nevyřeší.

V e-mailových zprávách o nedoručení je vždy uveden původní čas odeslání e-mailu, takže zkuste v Access logu (v administraci domény v sekci "Statistiky a logy") prozkoumat podezřelé přístupy na web, ke kterým docházelo v čase odeslání e-mailů.


Četl jste moji předchozí odpověď?

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: WordPress - Spamové e-maily "Mail delivery failed"
PříspěvekNapsal: 23 lis 2020 11:20 
C4 zákazník

Registrován:
09 říj 2018 21:41
Příspěvky:
60
Dobrý den,
ano, resime to na zaklade emailu od vas, nyní mame web zablokovaný.
Dekuji za čas, pekný den.
Lukas


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
WordPress partneři

Seznam všech partnerů

WordPress Hosting
Návody pro C4

© 2009-2024 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz