Právě je 25 dub 2024 13:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: WordPress - Pracovní web se stejnými daty jako má ostrý
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2011 13:13 

Registrován:
28 dub 2011 10:58
Příspěvky:
3
Potřebuji poradit postup - (nejlépe step by step - jsem totální laik :-) - jak naplnit pracovní web stejnými daty, co jsou na hlavní adrese. Ráda bych měla pracovní web, abych si různé úpravy, instalace, aktualizace zkoušela nejprve tam. Už jsem si jednou způsobila krach instalací pluginu..
Ale když jsem na nový pracovní web, vybavený stejným prostředím (redakční systém WordPress, pluginy, stejná šablona) dala Import přes phpMyAdmin.. Samozřejně jsem použila soubor vyexportovaný přes phpMyAdmin na ostré verzi stránek..
Data se na pracovní web přenesla - ano. Pokud zadám do prohlížeče pracovní adresu - vše se zobrazí. Ale - nejde se přihlásit do administrace stránek jménem a heslem pracovního webu. Pouze první stránka - úvodní - má totiž v řádku svou správnou "pracovní" adresu. Jakmile kliknu na kteroukoli rubriku, tedy včetně Přihlášení - změní se nahoře v řádku vyhledávače adresa na původní adresu ostrých stránek.
Domnívám se, že to je stejnou databází - že oba weby používají stejnou, logicky, když jsem ji tam přenesla..
Jak to tedy ale udělat - nějak ji, nejspíš - duplikovat? Potřebuji ten pracovní web jako záložní - tedy tam CHCI stejná data.. Ale - když se nedostanu do administrace, není mi pracovní web nic platný...

Dotaz č.2: zároveň prosím o radu - jak potom, až budou oba weby fungovat nezávisle.. data průběžně synchronizovat - na záložním pracovním webu a ostrém..?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak naplnit pracovní web stejnými daty jako má ostrý?
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2011 10:29 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
8507
Dobrý den,