Právě je 19 dub 2024 00:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: WebMail RoundCube - špatné zobrazení
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2013 14:13 
Uživatelský avatar

Registrován:
09 zář 2009 11:28
Příspěvky:
45
Bydliště:
Jesenice
Dobrý den,

na webmailu RoundCube jsem dnes zaznamenala problém se zobrazením e-mailů. Děje se tak na různých doménách.
Přihlášení je v pořádku.
Po úspěšném zalogování se nenačte celá stránka, pole e-mailů je prázdné, přitom ve schránce e-maily jsou. Ovládací tlačítka jsou rozhozená a "odeslat" a "uložit" se nezobrazuje ikona, jen textový popisek.

Prosím poraďte co s tím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: WebMail - špatné zobrazení
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2013 14:42 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
248
Dobrý den,

v předchozích dnech jsme upgradovali WebMail RoundCube na novější verzi, zejména z důvodu bezpečnosti a opravy některých chyb, které stará verze obsahovala.

Po upgradu se Vám mohl projevit problém se vzhledem Larry v prohlížeči Internet Explorer 8 (IE8).
Vzhledem k tomu, že Windows Xp (*2001-†2008) a v něm integrovaný prohlížeč v nejvyšší možné verzi 8.xx pro XP je již zastaralý, postupem času jej přestávají vývojáři a výrobci SW podporovat. Bohužel se mezi ně zařadili nyní i vývojáři RoundCube a IE8 již nesplňoval podmínky pro správné zobrazení WebMailu ve vzhledu Larry. Vývoj je z dlouhodobého pohledu nezadržitelný, do budoucna tedy nelze podobné problémy vyloučit.
Podařilo se nám i vzhled Larry upravit tak, abychom Vám umožnili prohlížení nového vzhledu i ve starších prohlížečích, tedy problém s IE8 byl odstraněn.

Při podobné chybě zobrazení, kdy se na WebMail se připojujete stále ze stejného počítače, stejného připojení a stejného prohlížeče, je možné, že si Váš prohlížeč, nebo nějaké zařízení v síti (router, ADSL modem atp.) pamatuje původní nastavení, nebo obsah stránky a zobrazuje jej ze své paměti, místo z internetu.
To, že stránky působí "rozbouraně" tomu přímo nasvědčuje (obsah, který byl stejný se načítá z paměti a část, která se změnila, nebo ji prohlížeč nemá v paměti jde z internetu).

Vyzkoušejte se na WebMail přihlásit z jiného prohlížeče, počítače, nebo připojení.
Pokud nemáte takovou možnost, postupujte vymazáním paměti viz diskuze Jak vymazat paměť prohlížeče.

_________________
Antonín Bohunský
Webhosting C4
http://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
Email klienti Hosting
Návody pro C4

© 2009-2024 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz