Právě je 29 bře 2024 13:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: PrestaShop - úplný začátečník
PříspěvekNapsal: 29 zář 2010 13:41 

Registrován:
29 zář 2010 13:28
Příspěvky:
1
Dobrý den, jelikož bych chtěl zřídit eshop a nechci za něj platit neskutečné peníze jak některé společnosti po mě chtějí :-) snažil jsem se tak najít vhodný free shop. Jako nejlepší se mi zdá Prestashop. Narážím, ale na problém, že nejsem programátor a nikdy jsem stránky nedělal. Je tak spousta věcí, které si můžu přečíst, ale nic mi neřeknou. Navíc bych chtěl fungující shop a ne, abych musel neustále řešit jeho problémy. Čas bych radši věnoval do jeho zkvalitnění po stránce SEO a linkbuildingu. Potřeboval by jsem se zeptat jestli někde na netu najdu materiály podle kterých si můžu upravit šablonu stránky e-shopu pro Prestashop a potom všechno ostatní až do konečného spuštění eshopu (nejlépe úplně polopatě). Jinak omlouvám se všem, které tento dotaz pohorší, ale opravdu jsem úplný začátečník. Děkuju za každý komentář.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prestashop úplný začátečník
PříspěvekNapsal: 29 zář 2010 14:08 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 08:14
Příspěvky:
248
Dobrý den,

instalaci můžete provést podle našeho návodu na adrese http://navody.c4.cz/prestashop, kde zároveň najdete i ostatní šikovné odkazy týkající se PrestaShopu.

_________________
Antonín Bohunský
Webhosting C4
http://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - úplný začátečník
PříspěvekNapsal: 12 led 2016 16:59 

Registrován:
12 led 2016 16:50
Příspěvky:
1
Ahojte, pouzijem tuto staru temu nakolko nechcem vytvarat nove vlakno.

Mam kamennu predajnu a chcel by som ju obohatit o eshop, prestashop ovladam zaklady, studujem to viac a viac a paci sa mi to.

Akurat mam mensie problemy s ktorymi sa neviem pohnut dalej.