Právě je 28 dub 2024 14:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: PrestaShop - soubor htaccess - generování v adminu
PříspěvekNapsal: 25 úno 2011 20:05 

Registrován:
25 úno 2011 20:00
Příspěvky:
2
Dobrý den, měla bych velkou prosbu jsem laik a začínám se učit provozovat e-shop.Teď se trapím s přátelským URL.Našla jsem si v odpovědích jak na htaccess. Ale mam problém, že nemůžu v administraci najít TOOL - Generators. Je možné, že mám nějakou starou verzi? můj htaccess obsahuje toto:
# URL rewriting module activation
RewriteEngine on

# URL rewriting rules
RewriteRule ^([a-zA-Z0-9-]*)/([0-9]+)\-([a-zA-Z0-9-]*)\.html(.*)$ product.php?id_product=$2$4 [L,E]
RewriteRule ^([0-9]+)\-([a-zA-Z0-9-]*)\.html(.*)$ product.php?id_product=$1$3 [L,E]
RewriteRule ^([0-9]+)\-([a-zA-Z0-9-]*)(.*)$ category.php?id_category=$1 [QSA,L,E]
RewriteRule ^content/([0-9]+)\-([a-zA-Z0-9-]*)(.*)$ cms.php?id_cms=$1 [QSA,L,E]
RewriteRule ^([0-9]+)__([a-zA-Z0-9-]*)(.*)$ supplier.php?id_supplier=$1$3 [QSA,L,E]
RewriteRule ^([0-9]+)_([a-zA-Z0-9-]*)(.*)$ manufacturer.php?id_manufacturer=$1$3 [QSA,L,E]

# Catch 404 errors
ErrorDocument 404 /404.php

A když povolím přátelské URL, tak mi to nenajde stránku.
Moc prosím o radu.
Děkuji Jančová


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop - soubor htaccess - generování v adminu
PříspěvekNapsal: 28 úno 2011 10:57 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
8507
Dobrý den,

verzi PrestaShopu zjistíte v administraci v patičce stránky (momentálně je aktuální 1.3.7.0) . Jak jste získala obsah souboru .htaccess, když jste nepoužila generování pomocí administrace? Zde přikládám screenshot se šipkami u Tools, Generators a verze PrestaShopu. Možná podle obrázků zjistíte, kde se generování souboru nachází.

Příloha:
prestashop_tools_generators.jpg
prestashop_tools_generators.jpg [ 223.98 KiB | Zobrazeno 4372 krát ]