Dobrý den,
nastavení je funkční, ale pokud používáte stejného poskytovatele internetového připojení a máte stejnou IP adresu, tak bohužel obchod uvidí i ostatní uživatelé se stejnou IP adresou. IP adresu si můžete ověřit např. na stránkách
http://www.mojeip.cz/.
Ale podle návodu
PrestaShop Tips - How to allow mutiple access at maintenance mode without IP address si můžete upravit zdrojový kód aplikace tak, aby stránky byly přístupné po zadání speciální URL adresy. Návod je určen pro starší verzi aplikace, takže nyní Vám uvedu trochu upravený postup pro verzi
1.5.
Na
FTP serveru s Vašimi stránkami najděte v souboru
classes/controller/FrontController.php tento řádek:
Kód:
if (!in_array(Tools::getRemoteAddr(), explode(',', Configuration::get('PS_MAINTENANCE_IP'))))
a nahraďte ho těmito řádky:
Kód:
session_start();
if(isset($_GET['UDRZBA']))$_SESSION['UDRZBA'] = $_GET['UDRZBA'];
if(!isset($_SESSION['UDRZBA']) OR $_SESSION['UDRZBA'] != Configuration::get('PS_MAINTENANCE_IP'))
Nyní přejděte do administrace aplikace PrestaShop do sekce
Konfigurace > Údržba obchodu a do pole
IP pro údržbu vložte nějaký text (příp. kombinaci písmen, čísel nebo znaků), který bude sloužit k povolení přístupu. A uložte nastavení.
Příloha:
udrzba_obchodu.jpg [ 138.17 KiB | Zobrazeno 1859 krát ]
Když nyní obchod zakážete, všem uživatelům se zobrazí standardní stránka s informací o probíhající údržbě. Pokud ale zadáte adresu ve tvaru:
Kód:
http://www.nazev-vasi-domeny.cz/?UDRZBA=jakykoliv.text
tak se Vám obchod zobrazí.
Zdrojový kód si samozřejmě můžete upravit podle vlastních přestav a např. místo
UDRZBA použít jiné slovo. Pokud budete provádět aktualizaci na novější verzi aplikace, tak je nutné úpravu znovu aplikovat.