Dobrý den,
z naší strany určitě k žádné blokaci nedochází. Takže problém bude souviset přímo s nastavením aplikace PrestaShop, příp. nějakou úpravou z Vaší strany. Nemáte např. zaktivovanou geolokaci přímo v aplikaci PrestaShop (sekce "Konfigurace > Geolokace")? Databáze, kterou tato funkce používá, není stoprocentní. A pokud neobsahuje i IP adresu robota služby Zboží (ověřil jsem, že neobsahuje) a pro omezené země máte nastavené chování na "Návštěvníci nevidí váš katalog", tak robot na stránky nemá přístup. Takže doporučuji buď funkci pro geolokaci úplně deaktivovat (tzn. nastavit volbu "Geolokace podle IP adresy" na Ne), nebo alespoň změnit nastavení volby "Chování Geolokace pro omezené země" na "Návštěvníci si mohou prohlédnout katalog produktů, ale nemohou objednávat". Případně lze IP adresu robota přidat do části "IP adresy na bílé listině", pak také nebude k blokaci docházet. Ale jelikož funkce geolokace není stoprocentní, doporučuji ji úplně deaktivovat. Nepřijdete tak o potenciální zákazníky, kterým by se chybně zamezil přístup nebo možnost objednání.
_________________ Radek Plašil Webhosting C4 https://www.c4.cz/
|