Dobrý den,
pokud se Vám chyba začala projevovat až po zásahu do databáze, tak jste provedl nějaký neodborný zásah. Takže detailně popište, jaké změny jste v databázi prováděl.
Chyba ale samozřejmě může souviset i se souborem
pdf/invoice.tpl. Takže můžete vyzkoušet nahrát starší verzi souboru ze zálohy (příp. obnovit celý web). K dispozici máte
30denní zálohy webů a databází dostupné přes FTP. A nebo můžete použít originální verzi souboru z instalačního balíčku aplikace PrestaShop, který si můžete stáhnout v návodu
PrestaShop - Instalace a čeština > způsob instalace
Stažení upraveného balíčku. Každopádně není v žádném případě možné, aby ke změně tohoto souboru došlo bez Vašeho vědomí.
Příště, prosím, zbytečně nezakládejte duplicitní témata. Sloučil jsem Vaše nově vytvořené téma a jeho příspěvky s tímto tématem.