Právě je 20 dub 2024 17:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: PrestaShop 1.6 - Môžem vymazať CacheFS?
PříspěvekNapsal: 29 dub 2015 09:31 
C4 zákazník
Uživatelský avatar

Registrován:
06 čer 2014 19:28
Příspěvky:
607
Zdravim, chcem sa spytat, ci mozem bez nejakych problemov vymazat zlozku cache/cachefs priamo na FTP.

Dakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop 1.6 - Môžem vymazať CacheFS?
PříspěvekNapsal: 29 dub 2015 10:08 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
8504
Dobrý den,

ano, můžete obsah složky smazat. Složka se používá při cachování do souborového systému, které stejně nedoporučujeme používat, protože má negativní vliv na rychlost stránek. Takže v sekci Nástroje > Výkon > Cachování zkontrolujte, jestli máte nastavenou volbu Použít cache na Ne. A pak na FTP serveru smažte kompletní obsah složky cache/cachefs.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop 1.6 - Môžem vymazať CacheFS?
PříspěvekNapsal: 29 dub 2015 10:21 
C4 zákazník
Uživatelský avatar

Registrován:
06 čer 2014 19:28
Příspěvky:
607
Tak super, to som ani netusil, pretoze naposledy som bol informovany o tom ze cache je fajn pouzivat :). Diky moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop 1.6 - Môžem vymazať CacheFS?
PříspěvekNapsal: 29 dub 2015 10:26 
C4 zákazník
Uživatelský avatar

Registrován:
06 čer 2014 19:28
Příspěvky:
607
Chcem sa spýtať : Smarty cache mám nechať zapnuté ano ?

Teraz to mám nastavené takto :

SMARTY
CACHE : ANO
Caching type : Súborový systém
Clear cache : Never clear cache files

a úplne naspodu stránky VYKON je
Použiť medzipamäť : NIE

A tú mám vypnutú. Ak je to toto nastavenie, potom prečo mi vytvára súbory do zložky cachefs ?

Ďakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PrestaShop 1.6 - Môžem vymazať CacheFS?
PříspěvekNapsal: 29 dub 2015 11:12 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 09:14
Příspěvky:
8504
Dobrý den,

v části Smarty nechte cache zapnutou a nastavenou do souborového systému. A volbu Vyčistit mezipaměť (resp. Clear cache) nastavte na Vyčistit cache vždy, pokud bylo něco změněno (resp. Clear cache everytime something has been modified). A jen pokud byste v obchodě neprováděl vůbec žádné změny (např. u produktů), tak můžete volbu Vyčistit mezipaměť (resp. Clear cache) nastavit na Neprovádět čistění souborů cache (resp. Never clear cache files).

Ale dole v sekci Výkon nastavte volbu Použít cache na Ne. V této části je právě také možnost cachování do souborového systému, ale to nedoporučujeme používat. Pokud se Vám i po vypnutí tohoto cachování stále vytváří obsah ve složce cache/cachefs, tak se jedná o chybu. Používáte tedy poslední verzi aplikace, kde určitě k podobným problémům nedochází?

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
PrestaShop partneři

Seznam všech partnerů

PrestaShop Hosting
Návody pro C4

© 2009-2024 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz