Dobrý den,
děkuji za reakci.
Požadavek na odstranění problému jsem prvotně odeslal na tvůrce modulu. Jenže bohužel jsem se zrovna strefil do dovolené. Vzhledem k tomu, že si jsem téměř na 100% jistý, že jsme poslední měsíc nezasahovali do instalace Prestashopu, tak jsem předpokládal, že se jedná o problém s hostingem (u dodavatele jsem předem vyloučil možnost změny v XML feedu). Proto jsem svůj dotaz v dalším kroku směřoval na podporu. Nevím proč, ale pan Horejsek mě "odpálkoval" na fórum, i když dle mého názoru to sem vůbec nepatří. Nejsem programátor, ale to že se jedná o nějaký problém s pamětí (tzn. hosting) jsem předpokládal.
Nerad řeším to co patří do e-mailu přes fórum. Ale nedali jste mě jinou možnost.
Platíme za tvorbu různých modulů, případně si něco necháme za úplatu doprogramovat. Hodně tvůrců modulů nabízí zároveň hosting. Pokaždé, když nechávám doprogramovat nějakou věc dostávám nabídku k přesunu hostingu k tvůrci modulu, protože on svému zákazníkovi poskytne výhodnější limity hostingu apod. Znáte ty řeči. A já stále odolávám. Jsem s vašimi službami spokojen. Ale zrovna "odpálkování na fórum" od pana Horejska mě nepřišlo zrovna adekvátní. Tím chci pouze říci, že musíme využívat služeb několika subjektů a je velmi složité někdy najít toho, kdo za problémem stojí.
Ale v každém případě děkuji. Váš zásah pomohl. S tvůrcem modulu budeme problém řešit ihned po ukončení jeho dovolené.
Děkuji MS
|