Dobrý den,
bohužel problémy těchto starých verzí se na diskuzním fóru nezabýváme. Ale testoval jsem objednávky přímo na Vašich stránkách a zjistil jsem, že emaily nechodí jen pokud není zboží skladem. Když je produkt skladem, tak mi potvrzení dorazilo (můžete si to otestovat na nějakém produktu). Takže se podívejte, jaký stav má problémová objednávka (pravděpodobně Není skladem/On backorder). A pak v sekci Objednávky > Stavy objednávek (resp. Orders > Order statuses) zkontrolujte, jestli máte u tohoto stavu zaktivovanou volbu Poslat e-mail zákazníkovi, když se změní stav objednávky, a případně ji zaktivujte. Následně znovu otestujte objednávku se zbožím, které není skladem.
Každopádně na našich serverech k žádným změnám nedošlo, takže pokud jste ani Vy neměnil žádné nastavení, tak Vám zasílání emailů u takových objednávek nemohlo fungovat po celou dobu.
_________________ Radek Plašil Webhosting C4 https://www.c4.cz/
|