Dobrý den,
omlouvám se, ale trochu se ve Vašem popisu ztrácím. Ale snad se nám podaří vše vyřešit. Předpokládám, že tedy máte problém na dvou webech
www.materialocus.com a
eshop.materialocus.com.
Na webu
www.materialocus.com je aplikaci Joomla a momentálně na něm žádný problém nevidím, takže pravděpodobně se Vám již podařilo heslo změnit.
Na webu
eshop.materialocus.com je aplikaci OpenCart a chyba se zobrazuje ve frontendu i administraci aplikace. Takže si musíte upravit v souborech
config.php a
admin/config.php staré přístupové údaje k databázi (resp. heslo) na nové přístupové údaje. Postup naleznete v návodu
OpenCart - Konfigurační soubor v odstavci
"Úprava připojení k databázi". Aktuální heslo k databázi naleznete v
administračním systému domény, ve kterém stačí pro zobrazení hesel kliknout nahoře na odkaz
ZDE v textu "Verze této stránky s odkrytými/zakrytými hesly ZDE/ZDE". Pak přejděte do sekce
"VI. MySQL databáze a v části
"Nastavení databáze xxxxx" naleznete
"Autorizační údaje" (resp. jméno a heslo) k dané databázi.
Jestli máte problémy s připojením na FTP server, tak pravděpodobně pouze zadáváte špatné heslo. Pokud jste heslo změnil, tak Vám staré heslo fungovat nebude. Heslo opět naleznete v
administračním systému domény, ve kterém stačí po zobrazení hesel přejít do sekce
"IV. Weby" a v části
"Nastavení webu xxxxx" naleznete
"Autorizační údaje" (resp. jméno a heslo) pro připojení k FTP serveru webu.
PS: Pokud řešíte problém dvou webů, na kterých běží úplně jiné systémy, tak pro každý, prosím, příště vytvořte samostatná témata v patřičných sekcích (tzn. samostatně pro aplikaci OpenCart i Joomla).