Právě je 29 bře 2024 10:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Neotevírání odkazů v Outlooku express
PříspěvekNapsal: 02 pro 2010 14:32 

Registrován:
02 pro 2010 13:05
Příspěvky:
2
Internetový odkaz, který mi přijde emailem do Outlloku Express není možné otevřít - tzn. že se z Outlloku nemohu dostat přímo na stránky zaslaného odkazu. Prosím poraďte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neotevírání odkazů v Outlooku express
PříspěvekNapsal: 02 pro 2010 15:07 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 08:14
Příspěvky:
248
Dobrý den,

Váš problém může mít několik příčit, podle Vašeho popisu ale bohužel nejde určit, která je ta správná.

- Odkazem myslíte celou URL?
- Je "odkaz" v textu viditelný (má jiný font, barvu, popř. podtržení)?

Přiložte prosím screenshot.

_________________
Antonín Bohunský
Webhosting C4
http://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neotevírání odkazů v Outlooku express
PříspěvekNapsal: 02 pro 2010 16:48 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 08:14
Příspěvky:
248
ivan píše:
Internetový odkaz, který mi přijde emailem do Outlloku Express není možné otevřít - tzn. že se z Outlloku nemohu dostat přímo na stránky zaslaného odkazu. Prosím poraďte.


Ještě doplním, pokud se Vám např. zobrazuje chybová zpráva při pokusu o otevření, může být řešením návod na adrese http://support.microsoft.com/kb/310049/en.

_________________
Antonín Bohunský
Webhosting C4
http://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neotevírání odkazů v Outlooku express
PříspěvekNapsal: 03 pro 2010 13:15 

Registrován:
02 pro 2010 13:05
Příspěvky:
2
Dobrý den,
posílám upřesnění mého dotazu. Mám outlook express 6, stáhl jsem si service pack 3 a internet explorer 8. Odkaz - tj celá URL je v příchozím emailu modrá a podtržená, při kliknutí na ni se horní rámeček zprávy zbarví do modra a nic se neděje. Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Neotevírání odkazů v Outlooku express
PříspěvekNapsal: 03 pro 2010 13:45 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 08:14
Příspěvky:
248
Dobrý den,

příčinu problému můžeme hledat i zdánlivě od konce tj. od prohlížeče - překontrolujte jaký prohlížeč máte nastavený jako výchozí. Pokud jste aktualizoval i ten, můžete hledat chybu tam.

- Chyba se projevuje jen u jedné URL, nebo u všech?
- Výchozí prohlížeč Vám funguje v pořádku?

To, zda je problém na straně prohlížeče, klienta, nebo linku vyzkoušíte jednoduše překopírováním linku do prohlížeče, uvidíte jaký bude výsledek.

Na vině můžou být také programy zabezpečení systému, nebo jiné utility.
Neinstaloval jste, nebo neupdatoval nějaký SW?

O podobném problému, případně návrhu řešení se můžete dočíst například zde.

_________________
Antonín Bohunský
Webhosting C4
http://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
Email klienti Hosting
Návody pro C4

© 2009-2024 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz