Právě je 29 bře 2024 16:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nelze se přihlásit - Authentication failed - Thunderbird 5.0
PříspěvekNapsal: 22 črc 2011 13:03 

Registrován:
22 črc 2011 09:44
Příspěvky:
2
Dobrý den,

rád bych požádal o pomoc s nastavením s Thunderbirdu pro příjem a odesílání pošty.

Dosud jsem bez problémů používali Roundcube, ale pro komunikaci emaily s elektronickým podpisem potřebujeme nainstalovat emailového klienta.
Postupoval jsem podle vašeho návodu (který je ovšem podle vzhledu pravděpodobně na starší verzi Thunderbirdu). Klient se pak snaží nastavit sám, jako ve vašem návodu:

Obrázek


Nakonec dá na výběr mezi IMAP a POP takto:

Obrázek


Takže vyberu POP, abych postupoval podle návodu. Přepíšu doménu pop3.* na mail.*, nastavím port 110 a zruším zabezpečení, takže výsledně to vypadá takto:

Obrázek


Pak dám vytvořit účet a odklepnu červené okno upozorňující na nedostatky zabezpečení. Pak začne Thunderbird kontrolovat heslo, takto:

Obrázek


Po nějaké době (asi 20-30 sekund) se celé toto podokno samo zavře a zdá se, že je všechno v pořádku (Thunderbird po tomto ověřování nepíše žádnou chybu).
Když se ale pokusím vyzkoušet stažení pošty, Poměrně dlouhou dobu Thunderbird píše, že se připojuje k serveru a pak že ověřuje heslo pro uživatele suchomel@aksubrtova.cz. Nakonec napíše, že nemohl autentifikovat uživatele:

Obrázek


a hned poté samozřejmě napíše toto:

Obrázek


Dělám něco špatně? Myslel jsem, že takto postupuji přesně podle návodu. Myslím, že je vyloučeno, že bych měl špatné přihlašovací jméno nebo heslo, zkoušel jsem to dnes celé dopoledne, tj. asi desetkrát a pochybuji, že bych desetkrát napsal heslo špatně. Také jsem se v průběhu zkoušel několikrát přihlašovat do Roundcube a to bylo bez problémů.

Na fóru jsem se dočetl, že ISP může blokovat nějaký port. Kdyby to tak bylo, hlásil by Thunderbird tuto chybu, nebo nějakou jinou? Předpokládám, že kdyby byl zablokovaný port, klient by od serveru žádnou odpověď nedostal.

Také jsem někde na fórech Thunderbirdu četl, že může být problém se zabezpečením, tj. že server nerozumí systému zabezpečení, který po něm Thunderbird vyžaduje. Je to možné? A co v takovém případě změnit?

Zkoušel jsem dnes zakládat účet s různámi nastaveními (také IMAP, který by byl lepší), různé porty, které Thunderbird nabízel, různé druhy zabezpečení i přihlašování, ale výsledek byl ten, že Thunderbird buď odmítl účet vůbec vytvořit, a pokud jej vytvořil, dopadlo to přesně takto.

Pro jistotu jsem zkoušel Thunderbird nastavit na stahování pošty z mého účtu na gmail.com a s tím nebyl žádný problém. Klient se ihned připojil a funguje všechno, stahování i odesílání emailů.

Předem děkuji za jakoukoli odpověď.

(Thunderbird píše, že je verze 5.0, při kontrole aktualizace píše, že je aktuální. Systém je Windows 7)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nelze se přihlásit - Authentication failed - Thunderbird 5.0
PříspěvekNapsal: 22 črc 2011 13:48 
C4 podpora
C4 podpora

Registrován:
30 čer 2009 08:14
Příspěvky:
8492
Dobrý den,

do pole Uživatelské jméno musíte zadat celou Vaší emailovou adresu.

_________________
Radek Plašil
Webhosting C4
https://www.c4.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nelze se přihlásit - Authentication failed - Thunderbird 5.0
PříspěvekNapsal: 22 črc 2011 14:54 

Registrován:
22 črc 2011 09:44
Příspěvky:
2
Dobrý den,

děkuji za odpověď. Vyzkoušel jsem teď z domova a připojení funguje (zde mám ale samozřejmě jiného ISP).

Tahle možnost mě napadla už ráno, takže jsem zkoušel přepsat username na celou adresu, ale zmátlo mě, že Thunderbird potom napsal, že se pokouší připojit uživatele "suchomel@aksubrtova.cz@aksubrtova.cz", což bylo evidentně špatně. Takže jsem to zase smazal. Každopádně to v pondělí vyzkouším.

Přeji hezký víkend a ještě jednou děkuji za rychlou odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
FTP Uploader
Staňte se naším zákazníkem!
Hledáme kolegy
Email klienti Hosting
Návody pro C4

© 2009-2024 ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o. Kontaktní e-mail: forum@c4.cz
Diskuzní fórum využívá technologie: phpBB, phpBB-SEO.com, phpBB.cz