Dobrý den,
Google dává přednost údajům z OpenGraph protokolu. Dle zdrojového kódu stránky nyní máte v hlavičce nastavené meta informace:
Kód:
<meta property="og:title" content="Komplexní služby pro podnikatele a vždy i něco víc" />
<meta property="og:site_name" content="Akontado.cz" />
Google tyto údaje přeformuluje do vlastního formátu:
Kód:
og:site_name: og:title
a ve finále má název Vaší stránky tvar:
Kód:
Akontado.cz: Komplexní služby pro podnikatele a vždy i něco víc
Takže stačí, když si upravíte meta informace na požadovaný tvar. Každopádně ve zdrojovém kódu se některé informace vyskytují vícekrát. Takže například znovu máte nadefinovanou meta informaci
og:title:
Kód:
<meta property="og:title" content="Komplexní služby pro podnikatele a vždy i něco víc - Akontado.cz" />
To je pravděpodobně tvar, kterého chcete dosáhnout. Odstraňte tedy duplicitní meta informace z hlavičky a ponechte pouze ty ve správném tvaru.